Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste Tamaniac, dus motor omgekeerd aansluiten, rood op zwart en zwart op rood? Dan kanaal omwisselen en het moet goed gaan?Indien Brushed motor (motor met 2 kabels) kun je de motordraden wisselen en op de zender je kanaal omwisselen (reverse).
Sommige regelaars gaan in 1 richting trager, deze dus als achteruit te gebruiken.
Soms zit er ook nog een lichte vertraging op om de tandwielen te sparen, als je van vooruit naar achteruit gaat, dat die tussenin een halve seconde remt, vooraleer in achteruit te gaan. Zo kun je ook nog eens herkennen dat de regelaar 'omgekeerd' zit.
Beste Tamaniac, dus motor omgekeerd aansluiten, rood op zwart en zwart op rood? Dan kanaal omwisselen en het moet goed gaan?
Hoi Tamaniac, gefixt! Nu rijdt ie zoals het hoort, ook het remmen gaat nu normaal. Dank voor de tip!Als het een brushed motor is met 2 aansluitdraden, ja.
Wissel eerst de draden van de motor, nu zal je auto achteruit rijden als je met de zender vooruit gas geeft.
En dan op de zender het kanaal omschakelen (=reverse) zodat de functie wordt omgeschakeld.
Doe dit wel liefst met de wielen van de grond, het zou kunnen dat je met de gas-trim het nulpunt een klein beetje moet verstellen...
Hoi Roelof, nee, de originele esc zit er nog in. N.a.v. Tip Tamaniac de motordraden omgewisseld en d/r op de zender aangepast, rijdt nu zoals het hoort, ook het remmen zit nu aan de goede kant. Ws zetten ze bij Himoto de auto's niet altijd even goed in elkaar.....het is een nieuwe auto van kennissenHeb je zelf een andere ESC geplaatst?
Vaak heeft een ESC ook de rem in 1 richting, normaal naar achteruit. Je kunt daarmee ook controleren of de rem aan de goede kant van de draairichting zit.
En misschien moet je wel de ESC eerst opnieuw calibreren.