Bij mij werkte de 120 km inderdaad het beste.
Je moet benzine niet met electro vergelijken.
Je moet kijken met welke snelheid je een zwever omhoog wilt slepen.
Benzine motoren werken heel anders dan electro motoren.
Als ik vergeleek dan had ik het vermogen van een 50 cc maar kon met gemak zwevers omhoog brengen waar een 75 cc benzine motor moeie mee had.
Ik heb niet heel het draadje doorgelezen, maar ik vloog op 12 's
De propmaat weet ik niet meer dat zal ik terug moeten zoeken.
Ik heb de propmaat opgezocht er zat een 22 x 10 prop op.
Ik hij trok zo'n 79 tot 85 A
Later ben ik naar de 22 x 12 gegaan dacht ik.
7 meter slepen was dan met de piper geen probleem.
Bij groter was de piper het probleem vanwege zijn aërodynamica.
Ik heb 1 keer een 10 meter kist van 28 los gekregen om te kijken wat mogelijk was.
Je moet benzine niet met electro vergelijken.
Je moet kijken met welke snelheid je een zwever omhoog wilt slepen.
Benzine motoren werken heel anders dan electro motoren.
Als ik vergeleek dan had ik het vermogen van een 50 cc maar kon met gemak zwevers omhoog brengen waar een 75 cc benzine motor moeie mee had.
Ik heb niet heel het draadje doorgelezen, maar ik vloog op 12 's
De propmaat weet ik niet meer dat zal ik terug moeten zoeken.
Ik heb de propmaat opgezocht er zat een 22 x 10 prop op.
Ik hij trok zo'n 79 tot 85 A
Later ben ik naar de 22 x 12 gegaan dacht ik.
7 meter slepen was dan met de piper geen probleem.
Bij groter was de piper het probleem vanwege zijn aërodynamica.
Ik heb 1 keer een 10 meter kist van 28 los gekregen om te kijken wat mogelijk was.
Laatst bewerkt: