Heyzz, Sinds kort heb ik een nieuwe zender, evo9 van multiplex. maar deze wil ik gebruiken (niet alleen daar voor :twisted: ) voor aerofly prof. Afp ziet de zender wel, maar bij calibreren komt er geen beweging in. en heb net aerofly naar de laatste versie geupdate. dus dat is niet het probleem. ook de kabel is aangesloten. :wink: Wie weet de oplossing?? alvast bedankt!!!
vondt het volgende: Supported transmitters Graupner (FM314, MC10, MC12, MC16/20, MC18, MC22, MC24, ...) JR Multiplex (2020,3030, 4040) Sanwa Robbe Futaba (F14, FC16, FC18, FC28, ...) and the new Futaba FX-18 HITEC dus het zal wel niet mogelijk zijn?? of heeft iemand andere ervaringen? een update ofzo??
Als de MPX 30xx en de 40xx serie werkt zal de evo ook wel werken. Heb je de knuppels wel toegewezen aan een functie en de functies aan kanalen? MPX werkt namelijk niet met vaste knuppelfuncties en kanalen. Paul
ja ik heb een speciaal vliegtuig 'computer' toegewezen. ook heb ik even geknoeit met de leraar/leerling instellingen. maar daar werkte het ook niet mee. je zou zeggen dat de evo9 idd met aerofly zou moeten werken.
Multiplex heeft een USB snoertje die een joystick emuleert. http://www.modelspot.com/mpx/simulator.htm
Je hebt in een MPX zender de mogelijkheid om servo signalen op de MPX manier te zenden of op de universele manier. Kijk dat eens na, grote kans dat ie nu op MPX staat. Bij de cockpit versie stel je dit in bij het menu 'servo'. groet, Alex
daar zeg je me wat ja. zal het eens even proberen, nee staat op uni Nou van alles geprobeerd en opeens werkte het vraag me niet wat er was, maar het werk!!! kunnen we even lekker aan de zender gaan wennen bedankt voor de tips. roost: