Honey Bee King 2 tolt de hele tijd

Discussie in 'FP/coaxiaal' gestart door Helifan29, 7 jul 2013.

1. Helifan29

Helifan29

Lid geworden:
    7 jul 2013
    Ik heb een tijd geleden een hbk2 gekocht en heb er na wat vluchten niet meer mee gevlogen. Nu heb ik een week geleden nieuwe accu's gekocht om hier weer mee te beginnen. Zodra ik wil opstijgen gaat mijn helikopter tollen naar rechts.

Nu heb ik al wat zitten rondkijken op forums en is het of de gyro of de staart rotorbladen / tailservo. Hoe moeten de tailbladen staan als mijn zender helemaal neutraal is ? En hoe kan ik het beste de gyro instellen.

Als jullie nog meer informatie nodig hebben hoor ik dat graag !

2. Schiksie

Schiksie

Lid geworden:
    26 jul 2012
    Moeilijk te zeggen, werkt de tail servo nog wel als je stil staat ? Als de servo neutraal staat staan je tailholders ( dus ook blades ) recht. Heb je al geprobeerd de gyro gain te verhogen of te verlagen ? Zie ook blz 13 en 14 van je manual. En staat je trim goed op je zender ? Als je de andere kant op trimt draait hij dan minder naar rechts ?

http://runryder.com/helicopter/gallery/64200/honeybeekingII-lo.pdf

3. Martin49

Martin49

Lid geworden:
    19 okt 2008
    Kijk hier eens naar
    Groeten
    Martin

4. Helifan29

Helifan29

Lid geworden:
    7 jul 2013
    Bedankt voor jullie berichten.

@schiksie Ik heb dit al geprobeerd. Helaas heb ik nogsteeds het probleem dat de helikopter afwijkt naar rechts ( Tegen de klok in )

@martin49 ik ga dit proberen hopelijk zit hier iets tussen wat helpt.

We zijn nu van alles aan het proberen om deze tol eruit te halen. Als er nog tips zijn of oplossingen hoor ik dat natuurlijk graag :D

Deel Deze Pagina