Houtbouw Kits

weet iemand sites en/of adressen waar nog complete hotlutbouw kits verkrijgbaar zijn?

Met name de grotere modellen vanaf 1.6m te denken aan een Edge 540,cap232,Extra enz.

Wil weer beginnen aan een nieuwe kist maar kan hier moeilijk meer aankomen tegenwoordig.

Bouwen vanaf alleen een tekening zonder partslist vind ik weer iets teveel gedoe.

weet iemand sites en/of adressen waar nog complete hotlutbouw kits verkrijgbaar zijn?

Met name de grotere modellen vanaf 1.6m te denken aan een Edge 540,cap232,Extra enz.

Wil weer beginnen aan een nieuwe kist maar kan hier moeilijk meer aankomen tegenwoordig.

Bouwen vanaf alleen een tekening zonder partslist vind ik weer iets teveel gedoe.

Hallo,jij zoekt nog houtbouwmodellen,ik zou voor jou nog een extra300 geheel houtbouw hebben van
Goldberg als je interesse hebt dan verneem ik het wel

Hallo,
Heeft u al een reactie ontvangen?
Anders heb ik wel interesse in de extra.
grt Paul.[/QUOTE

Hallo Paul
Ik heb nog geen reactie gekregen op die extra 260,wanneer jij er belangstelling voor hebt dan moeten we even een afspraak maken
je bent bij mij al eens geweest voor een tekening van de Tyromajor in Oud-Beijerland en dan kan je ook meteen zien wat je koopt.
gr.roger

Hallo Roger,
O ja dat weet ik nog wel.
Ik laat het je weten.ergens volgende week.
Uhhm, prijs indicatie??

Groet,paul.

Laatst bewerkt:
Back