Hpi big scale fluxen

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door soro, 11 feb 2012.

1. soro

soro

Lid geworden:
    15 jun 2010
    Hallo mede forum leden.

Zou het dan echt gaan gebeuren :p:p:p

Super 5SC Flux

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

The Savage drivetrain is super flexible, allowing HPI monster trucks to reach legendary levels of durability and performance! Because of this extreme toughness, HPI designers have Super-sized the Savage to 1/5th scale, taking the Savage to a new dimension!

The Super 5SC Flux takes the powerful Flux Tork 2200KV motor and Blur speedo from the amazing Savage Flux HP for truly impressive top speeds and plenty of wheel-spinning fun! The Super 5SC Flux is lighter than the Baja 5SC, so the power of the Flux Tork is a perfect match!

With specialized parts to fit the Baja 5SC body, bumpers and wheels, from the outside the Super 5SC Flux looks just like its petrol-breathing stablemate. It's only when you switch it on and drive away that its secret is revealed!

• 1/5th scale Savage-based short course truck
    • Savage aluminum TVP design
    • Savage bulletproof drivetrain
    • Flux Tork 2200KV motor
    • Flux Blur speed controller
    • 2.4GHz radio system
    • Requires 2 matching battery packs
    • Front and rear Baja 5SC bumpers and mud flaps
    • Uses Baja 5SC body and wheels
    En deze :D:D:D

RTR Baja 5B Flux

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

The Baja 5B Flux takes the stage as another large-scale release for HPI in 2012! This super-powerful, super-quick buggy can hit easily hit nearly 100km/h (60mph) with 8S power and a 780Kv motor!

The conversion to electric is designed completely by HPI designers and fits the proven Castle large scale electronics. All you have to do is supply battery packs big enough to give you the massive tire-shredding speed you desire!

• Castle Mamba XL speed controller
    • Castle 2028 motor with 780Kv
    • 6S or 8S LiPo power
    • Molded & enclosed battery box
    • HD drivetrain updates from Baja 5SC
    • 2.4GHz radio system
    Ben benieuwd naar de prijzen:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

2. pataties

pataties

Lid geworden:
    27 jan 2012
    Nice :D
    Ik vind de baja 5b flux echt mooi!!
    Maar is zo'n flux combo sterk genoeg voor een 1/5??

3. Viper_gts

Viper_gts

Lid geworden:
    13 dec 2006
    zij maar zeker !

ligt de nieuwe mamba XL in :)

Castle Creations | Neu-Castle 2028 motor

mvg
    nils

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  4. MarderMaF87

MarderMaF87

Lid geworden:
    2 jan 2012
    hey.. ik had er ook iets van meegekregen.. van de week had iemand van een modelbouw zaak tege mij gezegt dat ze in de winter 2012 kwamen.. hij had het ook over een baja 5sc ook 4wd werdt (elctro versie).. wat zijn de voordelen behalven dat het stiller is.. gaat het ook minder snel stuk ivm minder gewicht?!? of is het puur voor de elctro mannen onder ons?

gr jesse

5. Tiemen

Tiemen

Lid geworden:
    16 nov 2007
    Inderdaad ;)
    Voor mij zou het never nooit geen vervanger worden van de 'echte' brandstof.

Overigens is de 5sc geen echt nieuws, aangezien deze al gereden heeft in de US, alleen werd toen de kap er angstvallig opgehouden.
    Deze is wel 4x4, de gewone baja is (weer) helaas alleen 2wd, dus in mijn ogen een opnieuw uitmelken van het concept.

Wat heb je aan zoveel vermogen (electro) met alleen de achterwielen aangedreven bij een concept dat al bekend staat om zijn overstuur?!?
    Dan is er helemaal niet meer mee te rijden.

Maar, voor elk wat wils ;)

6. MarderMaF87

MarderMaF87

Lid geworden:
    2 jan 2012
    lijkt mij ook tiemen met die baja zal je wel heel flauw worden van die wheely's lijkt mij nix trek zich de heletijd achterover.. geef mij ook ma herrie en olie ruikende wagens;)

Deel Deze Pagina