heey mensen ik ben nieuw hier.... maar k kijk al wel een tijdje hierzo want er was iets dat ie nie wou annmelde dus eindlijk kreeg ik bericht..;-) maar de vraag.. Is de hpi rus een lkkere bagger auto..? wou ik zeker weten want ik ben wel wat van plan... :-D mazzzzl Rick 8)
ten eerste welkom op het forum. :rolling: Ten tweede wil je in het vervolg gewoon hele woorden schrijven? leest een stuk makkelijker en er is ruimte genoeg dacht ik. :wink: Dus als het kan geen sms taal of zo iets.
Met de Rush kun je redelijk baggeren. Het is immers een offroadwagen :lol: maar als je voor het échte baggerwerk gaat, raad ik je aan om een Monster Truck te kopen (Bijv. De Savage van HPI) Greetzz, Robbert
aj klopt wil ik ook wel die savage maar uhmmm ik heb t geld ook wel maar me pa vind dat een beetje duur... een vriend van me gaat ook al wel een savage kopen(rc monster). maarja..dit weekend ga ik naar duitsland dus ik ga maar eens kijken hoe duur ie daar precies is. denk 400... .. Greetz rick
Ik heb zelf ook een HPI Nitro Rush. Ik vind hem aardig goed bevallen, maar ik moet zeggen dat het standaard niet zo'n hele goede auto is. De Nitro Rush wordt nu als EVO versie verkocht en de oude is eruit. Dat is al een verbetering, maar toch zijn er nog zwakheden. Ik heb zelf ook het oude type Rush, maar dan helemaal getuned. Ik heb alle zwakke onderdelen vervangen door optiedelen, waardoor hij nu erg goed rijdt. Alleen heeft dit grapje heel erg veel gekost. Voor dat geld had ik beter meteen een betere auto kunnen kopen. De zwakke onderdelen zijn: - De oude motor (15FE) deze was na 2 liter al versleten, 2e cilindersetje weer. - De stuurstangen, deze buigen te snel. - het chassis, deze is te dun Dit zijn de grootste problemen. Let op: wat ik al schreef, de Nitro Rush komt nu als EVO versie uit, die al aardig is verbeterd. Voor het oog is hij misschien hetzelfde, maar wie verder kijkt ziet de verschillen. De motor is vervangen door een betere motor en het chassis is iets dikker. Hierdoor is de Rush EVO een leuke auto. Mijn Rush heeft deze zwakheden ook niet meer, en heeft nog meer opties. Rijdt daardoor zeer goed en snel. Nadeel is dat het mij nu bijna 1000 euro heeft gekost in totaal om hem zo te krijgen... P.S: Zie ook het fotoalbum hier op het forum zelf. Daar is mijn Rush ook te vinden.
Je bedoelt: Die ga jij kopen :twisted: Want hij is nog steeds van mij 8) Maar inderdaad, volgend jaar zomer verwisselt hij van eigenaar.
heey rik gaaf dat je nu wel aangemeld bent. als ik jou was zou ik een nitro MT kopen in duitsland want start onderdelen heb je al en is toch standaard wel sterker als een rush maar zie je wel weer een keer verschijnen greetz ME
ja is zelfde de 15Fe is zelfs maar nieuwer maar je heb nu ook de Nitro Mt2 en dan de rush Evo deze hebben alle 2 een T15 motor en die schijnt een stuk beter te zijn.
stookte..zeg maar stookt, want hij rijdt nog steeds hoor 8) Ik gebruik Tornado met 16% (met de extra olie erin) en dat bevalt aardig goed. Voor de aandrijving gebruik ik overigens een Picco 2.5 cc motor. De nieuwe motor van HPI ziet er goed uit en zal denk ik heel wat beter presteren dan de 15FE. Het is echt een hele nieuwe motor, dus maak je geen zorgen dat deze motor dezelfde mankemenetn heeft. De modellen met de 15FE motoren zijn uit het programma, dus als je nu de Rush koopt, heb je de nieuwe motor (tenzij je een oud model bij een winkel koopt, let dus op dat je de EVO koopt) hieronder nog een actiefoto van mijn Rush:
Maar kan het niet daar aan liggen.. dat je te veel nitro stookt..;-) miss kunnen die motoren er niet tegen..:S weet t ook niet Rick
HPI zegt zelf dat ze het beste rijden met 10 tot 30% Nitro. Waar door die motor slechter zijn is de laag van de cilinder wand die is te zacht en door het vaak rijden is die laag zo weg waar door die motro snel niet goed meer rijd en loopt.