Hulp of uitleg gezocht.

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door Manus, 19 sep 2011.

1. Manus

Manus

Lid geworden:
    18 sep 2011
    Hoi,

Nu de bouw van de Zwarte Zee (vitrine, schaal 1:90 met werkende verlichting volgens de voorschriften) in de finale fase is beginnen de eerste materialen voor mijn volgende project binnen te komen.

Dat wordt de Kong-Harald met RC besturing.

Wellicht heb ik hoog ingezet gezien mijn nul ervaring met RC technieken. De bouw zal me wel lukken maar tijdens de bouw kan ik wel wat ondersteuning gebruiken, zeker wat betreft de RC inbouw van 2 aandrijfmotoren , 4 boegschroeven, 3 regelaars en de zender\ontvanger+ een servo.

Nu is de vraag wie deze ondersteuning wil verlenen...misschien is er iemand die tijdens een bak koffie mij de boel is duidelijk kan maken, alle onderdelen zijn nog nieuw in de doos en er is nog geen kromme of rechte Volt aangesloten ge
    weest.

Gezien mijn minder goede mobiliteit graag bij mij thuis in de woon...nou ja zeg maar werkplaats...waar het gezellig rommelig is in HHWaard.
    Wie durft dit aan ?

groet : Manus

2. Josessers

Josessers

Lid geworden:
    19 sep 2011
    Ik zag het model staan in de winkel in Den Bosch. Ziet er werkelijk prachtig uit. Jammer dat Oldenzaal wat ver weg is van Noord Holland.

3. Manus

Manus

Lid geworden:
    18 sep 2011
    Josessers, je hebt een PB.

Deel Deze Pagina