Is er eigenlijk iets van een indoor werpzwevertje? Heeft iemand er een tekening van? Of heeft iemand er al ervaring mee? Zo dat zijn drie vragen. Ik wil proberen er ééntje te maken van depron en carbon,maar wil het wel lekker licht houden. Volgens mij hoeft het ook niet al te sterk worden, ik heb nog geen sporthal gezien met een hoogte van meer dan 20 meter, en ik denk dat je met een indoor micro dlgtje ook niet zo hoog gooit. Wie o wie heeft er antwoorden op al deze vragen. Groetjes Ton...
Als je lange wil vliegen mag alle rc-spul eruit vrees ik. Een beetje lichte indoor-chuck (non-dlg) kan in een hal van 8n hoogte een seconde of 30 vliegen. In Nijmegen had verleden jaar een Engelsman (Mark Benns) 40 sec. gehaald! ...eh tekeningen e.d. hier (wel in 't Engels): AMA Glider - Home Voor een hogere hal (met een Y staart ook als dlg te smijten): AMA Glider - Pelicatoo By Jim Buxton - Plans Bovenstaand model heb ik zelf gebouwd op 80%, 11 gram en vloog 26 sec in een 8m hal... Indoor dlg's zijn er ook voor hogere hallen (tot 30 meter hoogte komen ze geloof ik) Dan zijn tijden boven de minuut haalbaar.... Modeltekening: http://i1224.photobucket.com/albums/ee367/ROBEBERLE/GLIDERS/2011GLIDER.jpg Succes met deze verslaving