indoorvliegen Woerden zaterdag 27 januari

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Erik van Nes, 9 jan 2024.

1. Erik van Nes

Erik van Nes

Lid geworden:
    5 jun 2004
    Indoorvliegers van Nederland,

Koud, heel koud buiten en de vliegterreinen zo nat dat je voorbij je enkels wegzakt in de blubber. Maar is is goed nieuws en warmer nieuws: de gezelligste modelvliegclub, mvc Woerden, gaat indoorvliegen. Voor de tweede keer op een zaterdagavond, zaterdag 27 januari. Vanaf 18.00 is er koffie en kan er gevlogen worden. We vliegen tot zeker 21.00 Neem wat mee voor bij de koffie of snoep mee.

Wij nodigen ook niet leden uit om te komen vliegen. Daarbij hopen we mede op een breder aanbod van vliegtuigen en vliegers.

Bij ons gelden de gebruikelijke regels die bij indoor worden gehanteerd (denk oa aan schoenen, lijmen, laden en max gewicht 400 gr).

Aanmelden via dit draadje en/of conversatie. Via mail krijg je dan ons indoorreglement, nadere informatie en een betaalverzoek van 15 euro.

Tot ziens in Woerden

Erik

2. Maarten-Corsair

Maarten-Corsair

Lid geworden:
    25 mrt 2020
    Dat wil ik wel eens meemaken :thumbsup:

Lijkt me superleuk om dat eens te zien. Ik ga even in de agenda neuzen of dat past.

3. hastalafisher

hastalafisher

Lid geworden:
    22 jul 2012
    Halve aanmelding hierbij, heb wat startmateriaal besteld, hoor graag wat het reglement is etc.

4. Gerrit Klaver

Gerrit Klaver

Lid geworden:
    10 dec 2019
    Super leuke Indoor Vlieg avond georganiseerd door Modelvliegclub Woerden! Voor zowel beginners als gevorderde vliegers.

5. Maarten-Corsair

Maarten-Corsair

Lid geworden:
    25 mrt 2020
    Ik moet helaas afmelden met griep, ik had graag even een kijkje genomen.

Deel Deze Pagina