Allen, Ik zou graag een meeting willen organiseren voor 3d toestellen.Zoiets als het 3DC meeting maar dan ook voor minder grotere toestellen(Midsize vleigtuigen ook toegelaten) en het moet niet perse schaal zijn...dus funtana's,...allemaal toegelaten.Als er interesse is zal het doorgaan bij de Pampa's in Helechteren.Veld is héél groot,zo groot dat er soms echte zwevers landen... Ik zou er graag een 2-daagse van maken met een BBQ... Datum?Ik ben er zelf nog niet uit...dit is ook maar een idee,ik moet eerst zien of er genoeg belangstelling is,en als dat er is is het waarschijlijk begin oktober. Ik hoop dat er interesse is,want van zo'n meeting leer je HEEL veel. Zeg me wat jullie ervan vinden... Mvg, Gor
Heay Gor Ik vindt het goed ik zal er als het doorgaat zeker aanwezig zijn ! Leuk dat je dit wil organiseren Groetjes
Daarvoor is het reeds te laat nu, het zijn nog maar enkele weken tot oktober.... Zoiets organiseren vraagt een goede voorbereiding, en medewerking van de club... Ik hoop dat het u lukt
Hallo, Het zijn inderdaad maar enkele weken tot oktober...maar we kunnen het ook(als het door zou gaan) ook midden oktober doen.En het hoeft niet perse een 2-daagse te zijn.Dus qua organisatie meot het wel lukken! Edit: Deze vrijdag kan ik pas definitief antwoord geven of het zal doorgaan of niet.
Hey Gor, fijn dat je iets wil organiseren. Echter, als je zoiets doet, doe het in één keer goed want anders zal de club het nooit meer opnieuw willen doen. Met het 3DC team hebben we voor het eerst een outdoor event georganiseerd begin dit jaar. Dit vroeg toch heel wat voorbereiding, en ik denk niet dat je dat kan op enkele dagen/weken tijd. Ook is de zin om weekends/meetings te doen half oktober, bij veel mensen reeds weg doordat ze al heel de zomer op trek zijn met hun modellen. Misschien doet 3DC volgend jaar wel een midzomer weekend ofzo, daar zijn we nog niet uit. Dan kan je gerust komen meevliegen met je EF yak.
Gor, als medelid van PMF toch even enkele vraagjes : 1. Heb je goedkeuring van het bestuur (of is dat hetgeen waar je op wacht) ? 2. Ben je zeker dat de clubleden NOG een extra activiteit wensen ? 3. Ben je zeker dat de clubleden hier willen helpen want zo alleen lijkt me toch erg moeilijk... Het is zoals Paul ook zegt altijd een risico voor de club als organisatie... Plus zoals Paul ook zegt zijn vele mensen al maanden op rondtrek. Trouwens, voor informatie : de indoor begint al op 4 oktober, dus misschien is half oktober dan ook wat laat... Maar goed, moest het mogen en moest het lukken, kom ik zeker kijken ! Groetjes, Davy
Davy, Ik heb nok niks gevraagd aan de club... Chiel kwam vrijdag naar ons en we gingen samen naar Jos bellen voor toelating.Maar voordat ik het aan Jos ging vragen wou ik weten of er interesse is.Want anders heeft het geen nut. Alleen lijkt het inderdaad wel moeilijk maar ik heb veel tijd en ik zou het ook niet erg vinden als ik er al mijn vrije tijd in moest steken.En van mijn vader en chiel kan ik ook wat hulp verwachten.Ivm het BBQ...een goede vriend van mijn vader is een slager dus aan goedkoop vlees kunnen we wel komen en we hebben thuis een grote BBQ dus dat kunnen we gebruiken en mijn vader zal wel als kok spelen die dag...
Oké,dus belangstelling is er volgens mij... En al wat goede piloten!!Geoffrey kwam,Bert,Jens misschien,Gibi,Bryan,Jurrien,Alex,Paul waarschijlijk ook...
..... Misschien meer iets voor dit jaar??? zou ook wel leuk zijn als het een beetje centraal in Nederland zou wezen... (al is het niet dat ik niet naar belgie wil )
... Jep we zullen zien.... kent hier iemand ander nog een "redelijke" 3D (vliegtuig)meeting???? of... moeten we gewoon maar es ergens op een veld afspreken
Een aantal shows misschien, waaronder die op de EMCR Rozenburg (24 mei) meer info volgt nog daarover En deze natuurlijk; 3dcollege-big-scale-acro-fly-2009-editie-2-a
@Bigger planes: De 3DC fly in is zowat de grootste meeting van Big scale acro en 3D vliegtuigen die je hier kan vinden. Binnenkort komt de nieuwe website online en zal inschrijven mogelijk zijn...