ik heb / had een nieuwe CP3 gekocht, waarbij ik door domme omstandigheden na 3 sec al nieuwe onderdelen kon gaan bestellen. ik wist toen nog niet wat het verschil was tussen cp en fp. nu dus wel. maar nu zie ik bij RcKIX een FP2 te koop staan voor een leuke prijs. is deze goed om mee te beginnen ?? aangezien deze ook in de sim Phoenix zit, lijkt me dit wel een aardige om mee te oefenen. kan ik digitaal en reallife oefenen. ow ja, en passen de lippo's van de Honeybee CP3 11,1v 1000mAh ook in deze FP2 ?? of beter gezegd, kan ik deze zonder problemen gebruiken in deze FP2 ?? aangezien ik er extra 3 los erbij gekocht had ............... in de FP2 zitten 11,1v 800mAh lippo's. gr, Marco
de honeybee FP 2 is zeker een goede heli om mee te beginnen. Als het voltage en aantal cellen gelijk kun je ze uitwisselen. Is de capaciteit(Mah) hoger dan kun je langer vliegen. Dus je kan de batterijen van je CP 3 in de FP 2 gebruiken. En wat langer vliegen met 1000 Mah.
Je hebt rechtsboven in je scherm een zoekbalk... Gebruik hem, en je zult zien dat velen dezelfde vraag gesteld hebben
Hoi, wel even opletten, de Lipo die je wil gebruiken zal wat zwaarderd zijn, dus die zal je iets moeten verschuiven wil je goed uitkomen met je zwaartepunt. Als je heli constant voorover hangt, wil ie ook constant naar voren vliegen. Niet echt prettig als je wil leren helivliegen Grtz, Menno
Ik heb de HoneyBee 2 nu zo`n 3 รก 5 weken en hij bevalt mij prima. Ondanks dat veel mensen Esky troep vinden, heb ik er geen spijt van. Ik kan al aardig hooveren en neerstorten kost 10x niks. Dus ik zeg doen
dat is juist ook mijn gedachte. het kost niks. en voor te beginnen c.q. oefenenen lijkt me deze prijsklasse juist goed. maar hij moet wel correct werken. want als het een bagger apparaat is, dan heeft het uiteraard ook weinig zin.