is dit de nieuwe 705-R ?

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door borrie, 31 okt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. borrie

borrie

Lid geworden:
    27 okt 2003
  2. MobFigure

MobFigure Guest

tja er zou een geheel nieuwe komen dat weet ik wel, dus geen update van de 705.

3. borrie

borrie

Lid geworden:
    27 okt 2003
    De auto ziet er ook uit als een heel nieuw chassis !
    en of hij 705-R genoemd gaat worden, dat weet ik ook niet maar je hebt nu toch ook de 950-R !!!

groetjes

Bor

4. MobFigure

MobFigure Guest

ja we zullen zien dat zou wel geldklopperij zijn om eerst een 705r uit te brengen en daarna een geheel vernieuwde!

5. P@trick

P@trick Guest

Dit is absoluut de nieuwe serpent 1:10 200mm.
    Hoe hij gaat heten weet niemand denk ik nog.
    Maar ik had al een eerder verhaal gehoord dat hij er is.

6. Schrijver99

Schrijver99 Guest

Jammer (of gelukkig)maar nee dit is hem niet. die fote is van begin Maart
    en is een prototype voorkant en 705 achterkant. de nieuwe lijkt er niet eens op.

710

Moet nog even wachten.

7. MobFigure

MobFigure Guest

Volgens de berichten die ik heb ontvangen moet de 710 verschijnen VOOR de beurs in februari

8. P@trick

P@trick Guest

Ik heb iemand gesproken die de 710 al heeft gezien en zo ver ik ook weet weet serpent nog helemaal niet of ze het de 710 gaan noemen dit zijn verhalen die op mytsn staan maar zijn gewoon geruchten die door de mensen de wereld zijn in geblazen.

er bestaat natuurlijk nu wel een grote kans dat hij zo gaat heten omdat de mensen dit dus een mooie naam blijkbaar vinden en dat kan altijd gebruikt worden.

maar de 710 komt niet uit de mond van serpent.

9. Schrijver99

Schrijver99 Guest

We zullen wel zien.

ps moet je toch maar met de juiste mensen praten!

10. MobFigure

MobFigure Guest

nee maar dat het een 700 serie is is zeker.

daar wordt tenslotte de 200mm serie mee bedoeld.

11. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002
    Jongens, denken jullie nu echt dat serpent de nieuwe auto gaat testen op heemstede ,een circuit gevuld met pottenkijkers ????.... Ok het is de testbaan van serpent maar meer dan individuele onderdelen gemonteerd op een bestaande auto krijg je echt niet te zien... Ook gebruiken ze nu een nieuw procede om proefonderdelen makkelijk te kunnen spuitgieten, deze zijn tegenwoordig zwart zodat het wat minder opvalt maar ook op een definitieve versie lijkt....
    Uit goed ingelichte kringen (serpent zelf) weet ik dat ze hopen om een definitief prototype op de beurs (8 feb 2004) in neurenberg te tonen...
    Eerder is ie echt niet klaar, waarschijnlijke naam 710...705R 705 NT.....
    Of er een ombouwset komt voor de 705 is nog niet duidelijk omdat er totaal niet bezien kan worden welke onderdelen compatibel zijn...

Als er weer nieuws is zal ik jullie berichten..........Peet.............8)

12. MobFigure

MobFigure Guest

uhm..... Serpent heeft zelf gezegd dat het mogelijk is dat hij daar een keer gespot is, dus ze rijden daar dus wel ermee.

13. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
    als ze dat doen vragen ze 't hele circuit voor hun zelf, is al een keer gebeurd geloof ik.. dan kom je er dus niet bij en kun je dus ook niets zien :)

14. MobFigure

MobFigure Guest

Ja dat kan best zijn maar powerpete zegt dat ze niet met een bestaande auto rijden maar serpent zegt zelf van wel.

15. P@trick

P@trick Guest

powerpeet zegt dat ze daar niet met prototypes rijden maar alleen met nieuwe onderdelen.

16. MobFigure

MobFigure Guest

ja maar ze rijden dus wel met prototypes

17. Schrijver99

Schrijver99 Guest

705R en 705NT zijn dan een geupgrade 705 :cry:
    Maar er komt een totaal nieuwe auto en geen upgrade :twisted:

Beter is om nu toch maar even te wachten op de bekent making en dan zien we wel wie er gelijk heeft :roll:

18. P@trick

P@trick Guest

jah maar het ging nu toch niet meer over gelijk.
    ik geloof wel dat het de 710 word.
    maar het had mij persoonlijk niets verbaast als hij de 750 genoemd zou worden.

19. Powerpete

Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2002
    ff mezelf quoten..... ik loop al een poosje mee in het racewereldje en spreek ook de jongens die de ontwikkelingen doen...
    En eerlijk een complete auto krijg je echt niet te zien.... en dan helemaal niet met foto en dergelijke op internet zodat de competitie hem vrolijk kan Copyien,,,,....Hayaa.... Thank you...... One Chinese copy coming up.....

Dus misschien heb je wel wat gezien maar dat kan ook een verbouwde impulse zijn waar wat dingen op uit geprobeerd worden....
    Er was een oostenrijker die in 2002 al een liggende servo had http://www.mytsn.com/publ/publmem.asp?pid=4582
    , wij verbouwden onze impacts met lichte lagers , enz enz.......
    En Michael rijdt al 10 jaar met knalgele kapjes..... das ook niks nieuws.....
    ......................Peet...................8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina