M
marcelinets
Guest
Nieuwe Iveco cabine bij rcbrmin E.208,--
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Pieter,
Niet zo moeilijk he, die chinezen zijn wel goedkoper met veel dingen …….dat trekt wel klanten.
Ik bestel ook vaak bij de chinezen omdat ze mooie rc onderdelen hebben en zeker niet onbelangrijk betaalbaar.
Hallo Marceline,
Het is inderdaad niet moeilijk, ik bestel ook zelf waar het goedkoopst is, of dat nu bij RCBRMIN is, of bij mijn Chinese vriend in Duitsland of bij RC Point.
Ik moet op de centen passen hé.
Ik heb maar 2 euro zakgeld in de maand.
Bekijk bijlage 416332
Inmiddels is de IVECO leverbaar als 8 x 8 kiepwagen (complete set)
Iveco Kiepwagen
1/14 8 * 8
kiepwagen Model: 250470
Prijs: € 2.699,00
Gewicht: 15000 g
Deels off-topic: wat mij opvalt is dat de verzendkosten bij rcbrmin echt heel hoog zijn. Ik wil eigenlijk daar mijn eerste bestelling plaatsen, maar op een setje van 215 euro (http://www.rcbrmin.com/index.php?main_page=product_info&cPath=66_105&products_id=1710) komt 99 euro verzendkosten bij... maar kan het product nergens anders vinden en weet de fabrikant niet... balen!
Nu weer terug ontopic!
mooie set!
Hmmm, heel vreemd.
Normaal gesproken zijn de portokosten voor de verzending vanuit Europa.
De 99,= Euro lijkt mij een verzending vanuit China ?
Hoi Marcelinets,rcbrmin verzend via Europa, bij grote en zware artikelen kost het verzenden meer heeft ook met gewicht te maken.
Hoi Marcelinets,
Volgens mij heb ik wel eens voorbij zien komen dat jij deze set ook wel eens besteld hebt toch?
(Chassis incl bak) Hoe bevalt deze? Moest jij toen ook zoveel verzendkosten betalen?