Hallo piloten, De inschrijvingen zijn geopend voor onze 30 ste Jets over Pampa. Na afgelastingen van de voorbije jaren gaan we er weer voor. Alle info voor piloten vind je hier: https://www.pmf.be/jets-over-pampa/piloten Er zijn wat veranderingen in verband met kamperen. Inschrijven doe je via de link hierboven. Indien je nog vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren: koen.achten@skynet.be Groeten, Koen sr
De voorbereidingen voor onze jet-meeting zijn in volle gang. Het weer lijkt dit keer geen spelbreker te worden (droogte). Last minute beslissers zijn ook welkom, inschrijven doen we dan wel ter plaatse. Groeten en misschien tot dan, Koen sr
Na 5 jaar is het eindelijk nog eens gebeurd. Onze 30ste Jets over ¨Pampa zijn afgelopen. Het was een succes: hier vind je een impressie: https://www.pmf.be/jets-over-pampa Met dank aan iedereen die er was om te vliegen of te kijken. Groeten, Koen sr
Ik ben ook geweest op zondag met een hoge verwachting ,maar vond het geen succes , er waren nog geen 15 toestellen ,die je 3x zag achter elkaar oorzaak de wervelstorm die er zaterdag op zondag was geweest en daardoor de tent weggewaaid was waarin de toestellen stonden, indien ze dit hadden vermeld op de site was ik niet gekomen , want dit was echt niet de moeite . Ze konden er natuurlijk niets aan doen maar een vermelding was zeker nodig of gewoon de zondag laten vervallen. mvg Andre
Ik was er zaterdag en zondag ook… Sommige dingen heb je eenmaal niet in de hand,… het Belgisch weer is er daar soms een van zoals ook zaterdagavond. De storm die overkwam haalde het nieuws door schade in nabijgelegen gemeente, waarvan ze ook in de klappen deelde . Alle lof voor het bestuur dat ze de afgelopen jaren steeds probeerde te organiseren net als nu, de leden en helpers aanwezige piloten dit het mogelijk proberen te maken. Zonder hen was er niets…
Voor sommige mensen zoals jij kan je het nooit goed doen. Want die hebben geen inlevingsvermogen dat door onverwachte omstandigheden het soms anders loopt dan gepland. Gelukkig was het merendeel van het publiek op zondag ( 500 plus mensen) enthousiast en positief. En bedankte ze ons dat we zoveel met onze toestellen hebben gevlogen om hun te vermaken.
Ik was er zondag ook. Het was erg rustig wat publiek betreft en helaas waren er piloten niet meer op komen dagen door de storm op zaterdag. Maar er was toch genoeg te zien en de organisatie was prima. Volgend jaar weer, hopelijk met meer deelnemers. GJ