op de www.hpiracing.com site staat ne kerel met zijn hpi RS4 3ss wagen die hij getuned zou hebben en de foto's zeggen genoeg wat het effect is. http://www.hpiracing.com/graphics/gallery/2003-10/week3/saleen001.jpg http://www.hpiracing.com/graphics/gallery/2003-10/week3/saleen.jpg zijne uitleg: My custom fitted .21 Trinity Rossi Maranello engine w/2.3 hp a MIP boost bottle front and rear one-way diffs. a custom torque tuned pipe, fiber disk brake, custom adapted gears from a Mad force, the tires you see smoking are the stock hpi X-pattern
ik denk gewoon zeer klein tandwieol op motor en heel groot op overbrenging wielen waardoor dei duus heel hard in 1 keer kan draaien waardoor dus een burnout ontstaat maat zijn top zal laag liggen
hmz, die banden moet ik dan ook maar halen, ik heb een x een burn van 5 sec vol toeren gemaakt, maar geen rook, alleen 2 zwarte streepjes die je zo van de straat afveegt, maar die eerste foto lijkt de rook wel nep :?
Whahahahahahahaha..... Je doet wat schuim om je banden en aan de achterkant en iedereen gelooft je! Heb je ooit rook OP de band aan de wang gezien bij een band die weet ik hoe hart wel niet draait???? :twisted: NEP :twisted:
ja inderdaad , dit is wat , kijk maar aan z'n zijkant heb je een iets langere streep , valt te bemerken op beide foto's , en rook kan niet 2 X exact hetzelfde vormpje annemen ... goed geprobeerd , maar FALSE
whooeehoo, zeer relaxd! volgens mij wel, echte auto's kunnen dit toch ook?? wist je dat de echte F1 auto's tot de eerste vertraging( dus als ze remmen of minder snel gaan) dus tot dat een tractioncontrol hebben voor de snelste start mogelijk... vroeger deden de courreurs dit zelf. hoppa keiveel wheelspin. het systeem zorgt ervoor dat de maximale hoeveelheid kracht word omgezet in voorwaartse beweging. ipv slippende en rokende banden... maarja met een 3.5 CC dure racemotor, een zware vertanding en een goede uitlaat en dan ook nog eens een lichte auto!!, je weet niet echt hoeveel kracht zo'n auto heeft! maarja het kan ook nep zijn idd zulke witte rook heb ik nog nooit gezien, banden geven meestal licht blauwe rook... :LOL: ik dacht net aant nieuwjaar, dus dikke rooktabletten maja kan natuurlijk wel hehe...
1:1 kunnen dat inderdaad, alhoewel een sp9000 meer rookt als een toyo proxes, maar roken doen ze :lol: , maar deze banden zijn van een ander rubber gemaakt als onze bandjes, maar ff vlink roken met een stel banden die tog vervagen moeten worden is wel leuk :lol: 8)
Echt FAKE das duidelijk witte schuim en die strepen zal em wel zelf gemaakt hebben door met zijn banden over de weg te schuren, wie weet zonder de auto :wink:
jah , je kan veel doen met fotoprogramma's echt fake dus , maar toch leuk geprobeerd , gun die mens een pleziertje
hèhè, tegek, k vond het ook wat overdreven maar als je in de body kijkt zie ten eerste geen rook aan de binnekant en als door de vooruit kijkt zie je dat het rechtervoorwiel ook niet rookt, zelfs niet draait. Tzou wel vet zijn als het echt lukte.
is gewoon afwasschuim. en een .21 motor past net niet op een RS4 3 en als die zou passen dan zou er een heel groot gat in zijn kap moeten zitten. Wat een lul praat van die gozer.
Dit is inderdaad nep. Het lijken wel watten die hij ervoor heeft gebruikt. Over die motor, daar geloof ik ook weinig van. Als hij echt zo'n 3,5 cc motor in de auto heeft, had hij echt wel een gat in de achterruit moeten hebben om de koelkop kwijt te kunnen. De kap is namelijk aardig laag en een 3,5 cc motor is toch echt een stuk groter dan een 2.5 cc smallblock. Een r.c. auto zal je niet snel een burnout zien maken. Daar hebben ze simpelweg te veel grip voor en het gebruikte bandenrubber/schuim levert te weinig wrijvingswarmte om het te laten roken. Uitzondering zijn de 1:5 tourwagens en 1:6 trucks met 22,5 cc benzinemotoren. Bij wedstrijden heb ik wel eens gezien dat ze de wagen aan de achterkant vasthielden, terwijl ze gas gaven en de banden lieten spinnen op het beton (indoorbaan) om de banden op te warmen.
ik kan met m'n zelfbouwelektro auto ook slipend optrekken maar geen rook, wel een raar luchtje :twisted:
lache :twisted: dit moet met mijn auto ook wel kunnen, als ik een keer banden heb die bijna op zijn dan maak ik er wel een keer een filmpje van...