KDS Power RC-6S charger

hallo allemaal

ik heb een probleem met mijn kds power rc -6s charger. ongeveer 2 weken geleden heb ik deze lader gekocht en mijn lipo,s er mee op geladen maar zins gisteren heb ik problemen met de lader, ik gebruik 11,1v . 3 cell 2200 mAh lipo,s .ik laad deze lipo,s met 1,8 a. 11,1 v 3 cell zoals het hoort, maar nu stop de lader na 10 min laden en geeft ie aan( Connection Break) en via de handleiding kan ik niets lezen wat er aan de hand is , heeft iemand ervaring met de lader en weet iemand wat het probleem,kan zijn;

gr freddy

nou dat zit allemaal goed inelkaar geen breuk of slechte verbindingen , ik denk zelf dat de lader niet meer okemaar goed ik hoop nog dat iemand nog iets weet van de lader

de kds lader is weer klaar, maar dat onderdeeltje wat kapot was kun je nergens kopen echt nergens ... ik had nog zo,n standaard lader van kds die je er bij krijgt als je een kds heli koopt. die heb ik open gemaakt en zie daar een conector die ik nodig had , dus die er uit gehaalt en in de kds power rc-6s lader gebouwt en het werkt weer,

groet

ik heb deze lader ook en nu geeft hij de zelfde fout.
kan je mij misschien is uit leggen hoe je dat hebt gedaan?

Back