Beste forumers, Mijn actieve bijdrages op het forum liggen momenteel even niet zo hoog, dat komt misschien wel weer, maar bij deze toch in elk geval mijn welgemeende Kerstgroet. Het liefst had ik een winterplaatje van één van mijn gebouwde of in aanbouw zijnde modellen gemaakt en geplaatst maar met de huidige weersomstandigheden zit er een dergelijk plaatje voorlopig nog even niet in. Misschien, of hopelijk volgend jaar beter. Daarom maar een oud wintersplaatje van het originele schip "Ebba Victor" gebruikt. Groet, Bert V
Beste wensen? Hier wil ik zeker aansluiten en mee doen. Ik wens echt iedereen hier: Fijne feestdagen veel gezonheid en een top 2020 met veel plezier en natuurlijk heel veel modelbouw. Willum
Ook namens mij een goed en gezond 2020 toegewenst! En voor de Maasdamse Vaargroep: Wie weet wordt het wel een speciaal vaar jaar voor ons?!? Jullie "havenmeester" Bertus.
Ook de beste wensen Havenmeester. Maar eens kijken wat dit jaar voor ons in petto heeft. En dat de aannemer maar snel mag beginnen. Gr. Klaas.