kijken op een vliegveld

Discussie in 'Beginners' gestart door vazkhor, 10 nov 2003.

1. vazkhor

vazkhor Guest

Beste modelpiloten,

Ik heb vernomen dat ik er verstandig aan doe om eens op een zondag ochtend te gaan praten op het lokale modelvliegveld als ik van zins ben om te gaan modelvliegen.
    Zij kunnen me daar adviseren over het hoe en wat met betrekking tot vliegtuig/motor/accesoires die er voor nodig zijn.

Nou vraag ik me alleen af of er nu nog wel mensen te vinden zijn op die vliegveldjes :?

p.s. beginners tips zijn altijd welkom ... dus een pb is altijd welkom :)

2. Anonymous

Anonymous Guest

natuurlijk zijn er mensen te vinden die u raad kunnen geven,
    Maar ben je al geweest? Waar? en Wanneer?
    waar denk ge te gaan modelvliegen?

Alvast veel succes!!!

3. Bert Scholten

Bert Scholten

Lid geworden:
    3 sep 2002
    Ik denk dat je in de middag meer kans hebt dat er mensen aanwezig zijn. Soms mag er 's-morgens (op zondag!!) niet gevlogen worden.
    Bert

4. Paul

Paul

Lid geworden:
    15 aug 2003
    ik zou ook nog even naar de modellen kijken, en vooral vragen waar je op moet letten als je een model koopt. en geef niet meteen al je geld uit want misschien crash je en dan kap wel misschien.

5. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Ik neem aan dat je Cumulus tussen Winssen en Bergharen bedoelt (Bemmel is veld kwijt :()). 's Middags zijn er meer verschillende (trainers)toestellen te zien. In het winterseizoen wordt ook gevlogen, weliswaar minder dan in de zomer, zolang het niet regent of stormt kan gevlogen worden. En anders kunnen we rookworst eten in de keet. 's Ochtends wordt les gegeven (niet alleen 's ochtends). Ik denk dat het met lessen nu wat rustiger is. 's Middags komen, kijken, vragen stellen, laten demonstreren, de spullen die je al hebt meenemen.

Deel Deze Pagina