Hallo heren, Vandaag de schrik van me leven, quadcoter stopte tijdens het vliegen. Na enkele tellen ging hij wel verder. Dacht even dat ik mijn signaal kwijt was maar even later gebeurde hetzelfde in mijn omgeving. Ik ben direct geland en mijn kk2.0 gaf de melding : Error: no thro input Kwam niet meer uit safe mode, enkel door accu te verwijderen. Kon weer even vliegen en na hem in safe mode te zetten dezelfde melding. Heb inmiddels de servo kabel vervangen en connectors gecheckt maar kan niets vinden. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Staat trouwens 1.5 op
Probeer voordat je gaat vliegen eerst je zender aan te zetten en daarna pas de Lipo op je quadcopter aan te sluiten. Ook even goed alle bedrading controleren! Dus de connecties. Test even een paar keer zonder props als het kan. Beetje gassen, sturen etc. Probeer het probleem te recreƫren. Zie ook: http://www.google.nl/search?safe=of....96.96.1.1.0...0.0...1c.1.12.serp.wdtYQi4_PcE Als je documentatie kunt vinden van het KK2.0 boardje zou ik de even raadplegen. Ik weet dat er zo geen documenten bij het boardje geleverd worden maar misschien zijn die op het internet te vinden. Kijk ook eens hier en scroll wat naar beneden en klik op het paarse "files" tabblaadje. Daar vind je behoorlijk wat documentatie.
test of al je male to male conectors goed strak zitten die willen nog wel eens los trillen of kijk even goed of de solderingen niet gebroken zijn mvg mitchel
Ik neem aan dat als het board geen throttle input krijgt, je het voor het board moet gaan zoeken. Dus, zender, signaal, receiver, receiver bekabeling, kk board.. In mijn ogen zou hier de fout moeten liggen..
hier heb je een link als je naar beneden scrolt zie je files klik daar op en daar krijg je wat meer informatie Hobbyking KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board