Kk2.0 throttle error

Discussie in 'Multicopters' gestart door tonygils, 7 mei 2013.

1. tonygils

tonygils

Lid geworden:
    14 feb 2013
    Hallo heren,

Vandaag de schrik van me leven, quadcoter stopte tijdens het vliegen.
    Na enkele tellen ging hij wel verder. Dacht even dat ik mijn signaal kwijt was maar even later gebeurde hetzelfde in mijn omgeving.
    Ik ben direct geland en mijn kk2.0 gaf de melding :
    Error: no thro input
    Kwam niet meer uit safe mode, enkel door accu te verwijderen.

Kon weer even vliegen en na hem in safe mode te zetten dezelfde melding.
    Heb inmiddels de servo kabel vervangen en connectors gecheckt maar kan niets vinden. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
    Staat trouwens 1.5 op

2. ptrtjee

ptrtjee

Lid geworden:
    4 feb 2013
    Probeer voordat je gaat vliegen eerst je zender aan te zetten en daarna pas de Lipo op je quadcopter aan te sluiten.
    Ook even goed alle bedrading controleren! Dus de connecties.

Test even een paar keer zonder props als het kan. Beetje gassen, sturen etc. Probeer het probleem te recreƫren.

Zie ook: http://www.google.nl/search?safe=of....96.96.1.1.0...0.0...1c.1.12.serp.wdtYQi4_PcE

Als je documentatie kunt vinden van het KK2.0 boardje zou ik de even raadplegen. Ik weet dat er zo geen documenten bij het boardje geleverd worden maar misschien zijn die op het internet te vinden.
    Kijk ook eens hier en scroll wat naar beneden en klik op het paarse "files" tabblaadje. Daar vind je behoorlijk wat documentatie.

3. crg

crg

Lid geworden:
    4 jan 2012
    test of al je male to male conectors goed strak zitten die willen nog wel eens los trillen
    of kijk even goed of de solderingen niet gebroken zijn
    mvg mitchel

4. lennie054

lennie054

Lid geworden:
    19 mrt 2008
    Ik neem aan dat als het board geen throttle input krijgt, je het voor het board moet gaan zoeken. Dus, zender, signaal, receiver, receiver bekabeling, kk board.. In mijn ogen zou hier de fout moeten liggen..

5. sanderw13

sanderw13

Lid geworden:
    8 feb 2012

Deel Deze Pagina