Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat mis je nog van je rc10l2? Als de bodemplaat recht is zou ik proberen die rijdend te maken. T-bars zijn nog te krijgen en corally gebruikt nog steeds de dynamic strut van associated dus die zijn ook gewoon te koop. De achterste chassis brace is lastig maar daar is met wat eigen vlijt wat op te vinden.
De rc10l2 is een goede auto hoor. Ik rij ook nog gewoon met een rc10l2 (wel wat gemodificeerd met dampertubes) en deze heeft geen probleem om mee te komen met de rest.
Klopt maar hij kan helaas niet.
Ja mss wil M7H ook wel mee doen?
Hoe meer ziel hoe meer vreugd
10.5t of hoger.
Ik zou zaterdag of zo wel even de auto, motor en regelaar testen om te zien hoe hoog je hem moet verplaatsen voor een 7 minuten race. Zou zonde zijn als je meteen een motor oprookt. Vrijdag avond ben ik op de mach maar kan zaterdag tot de middag ook wel langs komen. De nissan is een medium downforce body dus voor hoge snelheids banen goed geschikt. Het verschil kwa downforce tussen een nissan en bijvoorbeeld een peugeot HD is aanzienlijk. Ook kwa warmte ontwikkeling van de motor.
Ja, zit erbij.Maar heb je al een 235mm verbreding dan?
Ik ga het spul morgen ophalen, maar het weekend al rijden gaat me echt niet lukken, andere plannen in de agenda staan.
Overigens zit de PF Peugeot 235mm body erbij...
Ja, zit erbij.
Welke shore banden is normaal? 35 Achter, 40 voor? of zit ik er dan helemaal naast en mis ik dan veel stuur?
Is smeren ook buiten gebruikelijk?
Welke shore banden is normaal? 35 Achter, 40 voor? of zit ik er dan helemaal naast en mis ik dan veel stuur?
Is smeren ook buiten gebruikelijk?