koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Dank je Kees!

Ja is Enneti rubber alleen op een andere velg dan Xceed maar rubber is hetzelfde als de nieuwe Xceed's

Gisteren voor het eerst gereden met mijn Pancar, erg gaaf idd wel even wennen, maar het smaakt zeker naar meer:D.

Helaas kon ik door schade (en schande) niet de hele tijd kunnen rijden daarom heb ik nog wat videootjes geschoten.

Have fun!

Er komen nog meer aan :-)

Halewijn

Laatst bewerkt door een moderator:
En deze special voor jou:D

Ik zou zeggen, haal maar een biertje uit de koelkast.

Veel kijkplezier!

Halewijn

PS komen nog een paar aan (ook van snelle Jan S.)

PS mooie plaats voor een webcam;-)

En zoals aangekondigd:

De laatste voor vanavond.

De rest is ie nog aan het laden:yes:.

Halewijn

Gaaf hoor, wat gaat dat toch hard.
Sta ik er ook nog op..? wil weleens zien hoe het eruit ziet als je niet rijdt.
Volgende keer moet je even op de stelling filmen Halewijn, an zie je het helemaal goed.

Voor de pancar-lovers onder ons die een klein bergje gewicht mee moeten sjouwen om aan het wedstrijd gewicht te komen. Er is van X-ray nu nieuws, ze hebben voor de T3 messing gewichtjes gemaakt van 20 en 30gr. die evt. op het chassis te schroeven zijn.
In mijn ogen zou je deze ook goed kunnen gebruiken om bijvoorbeeld op het chassis te monteren onder de ESC of ontvanger. Of gewoon ergens los op het chassis met schroefjes of dubbelzijdig tape... Ze zijn zwart van kleur dus dan staat het weer net even wat netter dan het plaklood van je LM velgen afslopen ;)

Ik heb alleen geen idee nog wat de afmetingen zijn hiervan...

XrayT3Weights-1-400x252.jpg

(bron: RedRC)

leuk bedacht maar dan staat er met grote gouden letters x-ray op mijn Team Associated chassis! ..........Ziet er niet uit natuurlijk;)

Niet als je er iets opzet haha... En anders is dat wel zwart te maken denk ik. Ik stoorde me er namelijk ook al aan. :D

Hee, staat wel goed op mijn Xray X10 link hahaha, maarja niet alles is goud wat er blinkt;).

Heb vandaag de spulletjes besteld wat er kapot was, even slikken... 55 eurie schade:(.

Maargoed, de mooiigheid is er nu vanaf, dus kunnen we vanaf nu gaan racen:yes:.

Halewijn

Ah okee, ja een carbon as is gewoon wel beter. Als die echt een keer stuk gaat dan breekt hij gewoon maar hij zal nooit krom gaan. Hoop dat je snel weer kan rijden dan Halewijn...

Gave filmpjes by the way Alexander! Mooie baan daar op Velp.

velp is een mooi circuit/locatie. Mijn voorbanden slijten daar ieder geval stukken minder hard (nauwelijks slijtage) dan op de Mach :rolleyes:

Back