Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen week mijn (Ebay) corally 10X binnen gekregen !, hij was dus helemaal nieuw en nog niet eens helemaal afgebouwd.
Maar goed, uiteindelijk wil ik er met brushless en lipo's in gaan rijden. dus zoek ik een Brusless combo waarbij de regelaar er rekening mee houd dat de lipo's niet helemaal leeg gereden gaan worden !.
Nu heeft LRP natuurlijk een hele mooie set met een 10.5 motor maar die kost dan wel ruim 300 euri's ....
mijn vraag is of iemand ervaring heeft met de corally setjes ??.. en weet iemand of die regelaar rekening houd met het niet helemaal leeg rijden van Lipo's ? (op de site van Corally vind ik helemaal niets !)
groeten,
Ruben
Is dit niet een mooie oplossing voor de steering blocks?
![]()
Dit ziet eruit alsof het voor een Tamiya F103 is? Dan is het voor de Asso, CRC en Corally voorophanging niks. Op deze assen passen onze lagers niet.
Joost.
Nou, dit zijn 100% zeker NIET onderdelen van CRC. CRC heeft idd voor Pro-strut dit soort assen maar die zien er heel anders uit...
Dit zijn die asjes van CRC en in de gaatjes zit schroefdraad waar de kingpin vanaf de onderkant ingeschroefd wordt...