koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Kan deze body of is een "taartschep" veel beter en raad je me die sterk aan?
Halewijn

De Mulsanne lmp is een goede kap. Ed, is er met zijn 200mm 3de geworden in de pro10 NK klassement dus gewoon gebruiken zou ik zeggen. Aan de kap ligt het niet ;).

De mulsanne is wel uit productie dus is helaas niet meer te krijgen.

Laatst bewerkt:
Qua body rijd ik zelf buiten met een Peugeot HD. Verder heb ik ook een Nissan P35 nog liggen maar die vond ik zelf altijd wat minder stabiel aan de achterkant.. maarja dat is afstellen. Ik ben vorig jaar begonnen met de pro10 op de mach en het beviel super! Het is in het begin wel even wat leren en adviezen opvolgen maar daar zijn de mensen voor om te helpen.. Ook een NK seizoen draaien leer je veel van! vooral door op verschillende circuits te rijden! dus allemaal inschrijven voor het nk seizoen haha. Het is ook mogelijk om een daglicentie te kopen dus om een keer te proberen op een mooie baan is het altijd wel te doen!
Verder heb ik zelf eerst met deze kleurencombi gereden :
1078055541_5_Ehz9.jpeg

dat is opzich overdag een hele mooie body, alleen in het donker moest je wel je best doen om ze te zien. Daarom komen er voor aankomend seizoen andere kleuren op de body's. Die kleuren zien jullie vanzelf wel als het zover is :p
Verder zit ik ook zeker nog wel te denken om een keer die Sauber Mercedes te gaan testen. Die body zelf vind ik ook al gewoon erg mooi. Dus ik hou 2wd even in de gaten met het testen van de gurny strip! :p

Groeten!
Tim

Even een opwarmer voor zondag ;-)

ckr het eind bekijken het is erg spannend.

Ik weet het het is 13.5t maar volgens mij ook 1s.

Maar damn... wat gaan dit snel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga alvast maar een beginnetje maken met mijn Protoform Mulsanne body:D.

Ik heb even gegoogled en en moet een combinatie worden tussen deze twee...

2003_85.jpg

2003_65.jpg

Dus hoofdkleur wordt oranje met een zwart (gunmetal) motorkap en dak en een zwarte (gunmetal) belijning ala de Spyker C8 op de zijkant. De luchthapper op het dak wordt samen met andere belijning grijs ook ala de Spyker C8.

En dat alles op deze body:

4920_0.jpg

4920_1.jpg

Alleen jammer om te lezen dat hij uit productie is.... :(

Nu nog even die topic lezen om te leren spuiten;).

Keep you posted!

Halewijn

ja, die vip's zien er wel goed uit ja. voor de prijs op dit moment hoef je het niet te laten iig. Heb jij ze al geprobeerd toevallig?

ps:
hallewijn, persoonlijk zou ik meer oranje laten zien. zoiets als de bovenste foto.

nope ,ik heb ze nog niet

Maar het zijn banden van jurgen plan,daar reden onze duitse collega's vorig jaar al mee.En die waren er zeer tevreden over.
Ik heb nog wel een prijslijst van enkel de donuts(ff zoeken),en als je je eigen velgen opstuurde.Dan kon je voor ong 2 euro per set je de banden erop laten lijmen en op gewenste maat afgedraait krijgen.

Maar alleen al om de velgen toch maar een paar setjes bestellen :).Moet er toch nog een kap bestellen(taartschep model).En zijn voorwiel ophanging.

nou de VIP's gebruikt ennetti rubber wat ik heb gelezen.

De rc devil gebruikt de GP's maar die zijn dan ook heel duur, iets van 19 euro voor een paar voorbanden en 20 euro voor een paar achterbanden. :puppydogeyes:

Ik heb een lading GP foams 36sh achter en 40sh HF voor die ik nog moet plakken. Ik denk dat ik dat maar eens ga doen. Wat oude meuk afdraaien en plakken maar. Mijn banden doos wordt anders echt te groot.

Laatst bewerkt:
Ja die VIP banden zijn ook zeer netjes qua velg. Zelf heb ik nog niet op die banden gereden maar ik hou het voor het indoor seizoen nog eerst op de oude banden. Verder heb ik nog geen zin om nu al een flinke lading banden te bestellen, omdat ik nog niet weet welke shores ik buiten ga rijden en wat lekker gaat met de setup. Zonde om banden te gaan kopen die dan totaal niet lekker gaan op de buitenbaan... vind ik dan...

ahh enneti rubber,ik dacht dat ze allebei gp rubber gebruikten.Vandaar ook het prijs verschil waarschijnlijk.

rc devil is idd behoorlijk aan de prijs met zijn banden.

Over banden gesproken, ik weet dat het nog een beetje vroeg in het seizoen is, maar welke banden kan het beste gebruikt worden op Mach in de avonduren?

Halewijn

Hoi Hallewijn, het is een beetje lastig aan te geven welke shore goed gaat aangezien elke auto toch weer wat anders is. Magenta of dubbel pink achter met purple voor zou opzich een redelijk bassis zijn voor buiten zijn lijkt me. Als het buitenseizoen begint neem de auto een keer mee. Proberen we wat combinaties van mijn banden en weet je snel genoeg welke ok gaan tijdens de zac. Is een stuk voordeliger en hoef je ook niet te stoeien met allerlei banden combinaties.;)

precies.. er zijn meestal wel meerdere rijders die verschillende banden bij zich hebben... dus je kan meestal wel vanalles proberen. Als ik er ben dan kan je het ook eventueel aan mij vragen. Dat is ook geen probleem... om aan het begin van het seizoen te testen ga ik dubbel pink kopen en magenta om te starten en lilac voorbanden en purple.. en als ik me ergens lekker bij voel... dan ga ik voor meedere sets kijken om aan te schaffen.

Hoi Hallewijn, het is een beetje lastig aan te geven welke shore goed gaat aangezien elke auto toch weer wat anders is. Magenta of dubbel pink achter met purple voor zou opzich een redelijk bassis zijn voor buiten zijn lijkt me. Als het buitenseizoen begint neem de auto een keer mee. Proberen we wat combinaties van mijn banden en weet je snel genoeg welke ok gaan tijdens de zac. Is een stuk voordeliger en hoef je ook niet te stoeien met allerlei banden combinaties.;)

precies.. er zijn meestal wel meerdere rijders die verschillende banden bij zich hebben... dus je kan meestal wel vanalles proberen. Als ik er ben dan kan je het ook eventueel aan mij vragen. Dat is ook geen probleem... om aan het begin van het seizoen te testen ga ik dubbel pink kopen en magenta om te starten en lilac voorbanden en purple.. en als ik me ergens lekker bij voel... dan ga ik voor meedere sets kijken om aan te schaffen.

Fijn! Heel attent van jullie:D. Eerst maar even wachten op de Xray, daarna bouwen en vervolgens nog veeeeel te lang wachten op een beter buiten seizoen.

Halewijn

Fijn! Heel attent van jullie:D. Eerst maar even wachten op de Xray, daarna bouwen en vervolgens nog veeeeel te lang wachten op een beter buiten seizoen.

Halewijn

Ja geen probleem toch.. tenslotte is in het begin alle hulp welkom! ik heb vorig seizoen ook veel hulp gehad en nodig gehad.. maar daar zijn we voor natuurlijk! en vragen kan altijd natuurlijk!

Hierbij nog wat filmpjes van de 200mm pancars tijdens de 5de indoor championship te MACH Indoor. Die wederom door Tim op youtube zijn gezet.

3de kwalificatie

1ste finale

2de finale

Laatst bewerkt door een moderator:
Back