koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Dat is zeker makkelijk, dat is in andere klassen wel anders,
bij ons bv. moet je telkens weer rekening houden met een bepaalde keuze voor 1 merk en type band. Vergeet het ook vaak, maar gelukkig komt het dan toch weer goed, ondanks dat het vaak lastige dingen zijn....;)

Lastige dingen die niet lastig hoeven te zijn. Ach ja, het scheelt "ons" weer dik 3/4e van de vergaderingen opletten haha... Kunnen we nog even een tukkie doen als het over de TC's gaat. :mrgreen:

Ja dat gaat met deze sets en gaat op de zelfde manier als de crc x10

chk deze maar;
Nitrosister.com
NitroSistersX10235.jpg

En Lajf Racing goes 10′th scale pancar | Lajf Racing

IMG_0528_crop_800w-300x202.jpg

Gisterenavond samen met haal zijn X10 afgemaakt, en hij heeft zijn eerste meters (door de tuin) gemaakt.:lol:
Vrijdagavond gaat hij zijn eerste rondjes op mach rijden.

sry als ik voor mijn beurt spreek. :wink:

8-)8-)8-)
En opletten is iets wat we zeker niet willen doen...;)
Liever slapen.

Als het over een klasse gaat waar ik niet in rij en dus niet in mee mag stemmen? Nee, dan hoef ik inderdaad niet op te letten nee. Dat zie je goed Roy :D

De X10 van Xray wordt inderdaad op dezelfde manier verbreed als de CRC. Daarvoor is uiteraard wel weer een oplossing te maken hoor, geen probleem. Met een IRS achteras en wat carbon kom je overal, ook voor de X10 ;)

Gisterenavond samen met haal zijn X10 afgemaakt, en hij heeft zijn eerste meters (door de tuin) gemaakt.:lol:
Vrijdagavond gaat hij zijn eerste rondjes op mach rijden.

sry als ik voor mijn beurt spreek. :wink:

Idd, dankzij Kees heb ik de 1e meters met mijn X10 kunnen maken. WTF dat wordt wat. Erg onwennig. Wat een power zo'n 10.5T 2WD... Ik heb die 10.5T al tijden in mijn koffer zitten, maar niet echt "durven" gebruiken. Te bruut... En nu is vrijdag mijn doop met de Pancar 2WD en de 10.5T..... dat wordt suicide;). Ik denk wel dat ik eerst even de power terugschroef naar een acceptabel niveau van een 13.5T hahaha.

Eerst maar even wennen en afstellen zodat ik een beetje knap een rondje kan maken. Ik hoop dat jullie er dan ook zijn om mij te helpen met een goede set up.

Gr. Halewijn

Halewijn, je zou er ook eerst een 13.5 in kunnen zetten. Daar mag je in principe zelfs een ZAC mee rijden aangezien onze regelementen stellen maximaal 10.5. Dan zou je eerst kunnen wennen aan de 2wd en dan later de 10.5 erin...

Mocht je ambities hebben om hem te verbreden dan hoor ik het wel. ;)

Ik ben vrijdag ook op de Mach dus kan je ook wel even meehelpen mocht dat uberhaupt moeten.

Ben net terug van het circuit te Velp en heb daar wat nieuwe zaken getest. Kan alleen maar zeggen dat de testen goed zijn verlopen.;)

ps:

inderdaad kun je ook eerst een 13.5t erin doen. Is net iets tammer onderin. Wat voor regelaar heb je eigenlijk?

Halewijn, je zou er ook eerst een 13.5 in kunnen zetten. Daar mag je in principe zelfs een ZAC mee rijden aangezien onze regelementen stellen maximaal 10.5. Dan zou je eerst kunnen wennen aan de 2wd en dan later de 10.5 erin...

Mocht je ambities hebben om hem te verbreden dan hoor ik het wel. ;)

Eerst maar even rijden, but thanks:D.

Ik ben vrijdag ook op de Mach dus kan je ook wel even meehelpen mocht dat uberhaupt moeten.
Wat voor regelaar heb je eigenlijk?

Alvast bedankt! Een Kopropo VFS-1 BMC version. Een programmeerbare regelaar, maar niet zoals de Hobbywing.

Nitro slagenetje moet er nog zit ik me net te bedenken, en bandjes afdraaien.
???? Nitrowat

Halewijn

Laatst bewerkt:
Nitro slangetje, voor het niet te ver doorzakken van de schokbreker. Zodat het chassis niet op de grond komt als deze in veert. (tip van 2wd)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik gelezen heb gaat de kopropo bmc ook best goed. Eerst maar wat rondjes rijden, de rest komt wel.

Laatst bewerkt:
Alleen jammer dat er zo weinig in onze omgeving mee gereden wordt, en dus weinig ervaringen uitgewisseld word.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren Pro10, ff een vraagje.

Is de CRC genX10 een redelijke Pro 10 auto, dus als die verbreedt is naar de 230-235mm?

Heren Pro10, ff een vraagje.

Is de CRC genX10 een redelijke Pro 10 auto, dus als die verbreedt is naar de 230-235mm?

Nee, dit is absoluut géén redelijke auto Martin...

De CRC GenX10 is een zéér goede auto!!! Zowel in 200mm als in brede 235mm versie zal deze auto gewoon erg goed mee komen. Breed is hij iets stabieler op wijde high-speed bochten als de kantinebocht bijvoorbeeld maar in beide versies kan je er prima mee rijden en meekomen met de rest.

Kan ik hieruit concluderen dat je ogen hebt om met ons mee te rijden? Zo ja, dan zou ik zeggen... Welkom!

Back