koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Kan ik hieruit concluderen dat je ogen hebt om met ons mee te rijden? Zo ja, dan zou ik zeggen... Welkom!

Zit in de pen ja!

Waarschijnlijk niet heel erg vaak, maar zo af en toe wel....

ff kijken of ik jullie het leven een beetje zuur kan maken!...;)

Ja we maken elkaar het leven al flink zuur tot nu toe hehe... Maar leuk Martin dat je mee gaat doen als is het nu nog "af en toe". Als je eenmaal gebeten bent door het Pro10 beestje dan blijf je wel hangen denk ik...

kijk kijk gezellig allemaal met de pro10.. En er rijden ook meer crc auto's dus daarmee kan je altijd ook ervaringen wisselen! en het is ook een zeer goede auto inderdaad. Niels de zwijger gaat er ook erg hard mee en Kees ook! En ik heb gezien dat die hobbyvleugel ook erg hard loopt!

Rustig aan jongens, niet te hard van stapel lopen allemaal ;)

Maar ik zal binnenkort eens langskomen op een vrijdag, als dat lukt (is meestal wat lastig)

Nitro slangetje, voor het niet te ver doorzakken van de schokbreker. Zodat het chassis niet op de grond komt als deze in veert. (tip van 2wd)

Met de hoge snelheid op de Mach zakt het chassis tegen het asfalt door de downforce. Een hardere veer om dat tegen te gaan wil je meestal niet dus een nitro slangetje aan de buitenkant dat fungeert als een stopper werkt dan perfect.

Tip heb ik op mijn beurt weer gekregen van kees ut grunn. ;)

Toevallig ben ik ook aan het kijken voor een nieuwe Pro10.
Mijn Pro10 waar ik nu mee reed was een corally 10X NG, met die dual layer chassisplaat. Maar deze is geplooid ter hoogte van waar de schokdemper gemonteerd is met als resultaat, een chassis dat in het midden maar 2 mm meer dik is.

Ik zoek dus een vervanging, maar in een "normale" prijsklasse. Hier op het circuit in Roeselare ben ik bijna de enigste die pro 10 rijdt dus het is meer als plezier dan competitie.

Er staan hier bij het te koop gedeelte ook nog 10X NG te koop. Daar kan je ook kijken natuurlijk als je dat wil. Verder is een corally 10SL natuurlijk ook een leuke en goede optie!
Wat is voor jou een "normale" prijsklasse?

Toevallig ben ik ook aan het kijken voor een nieuwe Pro10.
Mijn Pro10 waar ik nu mee reed was een corally 10X NG, met die dual layer chassisplaat. Maar deze is geplooid ter hoogte van waar de schokdemper gemonteerd is met als resultaat, een chassis dat in het midden maar 2 mm meer dik is.

Ik zoek dus een vervanging, maar in een "normale" prijsklasse. Hier op het circuit in Roeselare ben ik bijna de enigste die pro 10 rijdt dus het is meer als plezier dan competitie.

Als het alleen om de chassisplaat gaat kan ik je daar wel aan helpen. Die heb ik nog liggen van een 10X NG namelijk en van Carbon ipv de dual layer...

Nieuwprijs van deze plaat bij PK racing is 85 euro.

Ik zou zeggen voor 50 euro excl. de verz. kosten mag je hem hebben...

Wat mis je nog van je rc10l2? Als de bodemplaat recht is zou ik proberen die rijdend te maken. T-bars zijn nog te krijgen en corally gebruikt nog steeds de dynamic strut van associated dus die zijn ook gewoon te koop. De achterste chassis brace is lastig maar daar is met wat eigen vlijt wat op te vinden.

De rc10l2 is een goede auto hoor. Ik rij ook nog gewoon met een rc10l2 (wel wat gemodificeerd met dampertubes) en deze heeft geen probleem om mee te komen met de rest:).

De 10x ng die hier in de verkoop gedeelte staat is eentje met een koolstof chassis. (dat gaf de verkoper aan iig aan). Verstandig is wel om ipv 1 paaltje voor de schokbreker iets te maken wat dmv twee schroefjes vast zit. 1 paaltje met 1 schroef geeft toch net iets te veel beweging. (paaltje kan iets mee bewegen met het indrukken van de schokbreker). Verder is de Corally 10x ng een hele goede auto, dit heb ik gisteren in Velp nog gezien ;).

edit:
een corally 10x ng carbon plaat van joost is DE goedkoopste optie ;)

Laatst bewerkt:
Back