koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ja, dat begrijp ik haha :D Jij kon er zo tussendoor en de 2e plek pakken... Ach ja, het was wel een erg gaaf laatste gedeelte van die finale.

ik heb me voorgenomen vanaf nu behoudender te gaan rijden:roll:. Betekend niet dat ik ala mathijs in opa mode rond ga ;) maar alleen net iets minder risico nemen:p.

Opa mode???:D Ik volg de Proten op de webcam, maar ik heb niemand in de Opamode zien rijden volgens mij. Is wel een leuke klasse dus wanneer ik wat ouder wordt LOL:rolling:

Kan die 2e camera op de stelling niet naar het einde rechte eind gericht worden, het is schrikken wanneer daar een rijder recht in het gezicht gekeken wordt.;):p:yes:

Opa mode???:D Ik volg de Proten op de webcam, maar ik heb niemand in de Opamode zien rijden volgens mij. Is wel een leuke klasse dus wanneer ik wat ouder wordt LOL:rolling:

Kan die 2e camera op de stelling niet naar het einde rechte eind gericht worden, het is schrikken wanneer daar een rijder recht in het gezicht gekeken wordt.;):p:yes:

Het is wel geinig om bij sommige rijders ontzettende gekke bekken te zien trekken terwijl ze aan het rijden zijn. lol:D:rolling:

JW Als je nog een oude pancar in de kast hebt liggen kun je gewoon meedoen. Zelfs 15 jaar oude wagens kunnen gewoon meekomen. Er is niets veranderd behalve de electronica. ;)

Laatst bewerkt:
Zou het zeker leuk vinden om met jullie gezellig groepje mee te rijden, maar ik kan geen pro 10 vinden 2e hands. Ik heb ook geen accuus 7,4 volt maar daar valt wel aan te komen. Zit je alleen verder met de banden dan.;) weet niet of die duur zijn:rolleyes:

heb nog wel 3 stuks yuntong softcase saddlepacks in de berging liggen. Zijn alleen 1.5 -2 jaar niet meer gebruikt. Erg veel druk zullen ze wel niet meer kunnen leveren maar je zou er mee rond kunnen komen.

ZZit je alleen verder met de banden dan.;) weet niet of die duur zijn:rolleyes:

Ja, zijn "duur" maar je doet er redelijk lang mee, vergelijkbaar met 1/12.
Mark heeft bandjes (Xceed/Enneti), heb net 3 setjes bij hem vandaan, ga ik Woensdag proberen. Als we willen en met meerdere zijn, kan het zomaar zijn dat we dan tegen een goeie prijs (denk maar ff aan de 1/12 bandjes) volgend jaar bij hem kunnen zijn voor levering ervan, heb ik het al met hem over gehad. Staat hij uiteraard open voor.

Da's altijd goed nieuws van die banden...

JW, als je echt interesse hebt om Pro10 te gaan rijden kunnen wij ook altijd even onze ogen en oren open houden of we er eentje kunnen vinden voor je. Laat maar even weten...

meedoen wordt moeilijk voor me, heb een klein budgetje. Weet niet of het weer een investering wordt voor me want dan zijn de kansen klein.
Ik volg het al een paar jaar en wie weet komt er eens een kans.;)
Anders is het 1/12 in de winter ook super leuk.

joost, jij had toch ook nog een corally x10 waar alleen een paar onderdelen van miste? ( de schroefjes voor de voorophanging gebruik ik nog met volle tevredenheid :D)

Die wie ik had is inmiddels zo incompleet dat zelfs het chassis weg is gegaan in de verkoop dus ik heb enkel nog wat losse onderdelen. Ik denk zelf dat de 10SL van sniper een betere oplossing is voor JW...

Gisteren gereden met de nieuwe bandjes.
150 ronden gereden, en of ik grip had, ik zou zeggen kijk zelf maar ff naar de rondetijden.....

Laatste sessie een kwali en finale gereden, 5 en 7 minuten.
Een kwali kan je direct vergelijken, voor een finale moet je de 1e ronde van 6 seconde er ff bij optellen.
Kwali: 17R/5.01
Finale: 25R/7.13
Ik ga eens kijken of ik een ZAC mee kan doen. :cool:

Heb de punch van me regelaar op kunnen schroeven, dus Alexander, uit de bochten bij me wegrijden is verleden tijd.
Banden slijtage, 2mm achter, van 61 naar 59mm
Voor van 59 naar 56.
Xceed/Enneti "Soft" achter, "hard" voor.

Er was wel 1 auto sneller dan ik, maar die was van Jilles die aan het trainen was voor de ETS. Zijn nieuwe Orion regelaar ging lekker, en je raad nooit in samenwerking met welk bedrijf die is ontwikkeld.... ;)

Martin, gooie zaak! Rondetijden slinken naar beneden inderdaad. Hartstikke goed. Deze week even mijn nieuwe achterbanden plakken en we zullen zien bij de training en de volgende zac! :D

Orion met Hobbywing toevallig?:cool:

ps:
Merk je veel van de punch setting van lager naar hoger?

Laatst bewerkt:
Back