koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Maar zit er ook een LM chassis bij??

mvg Roy

hmm eens kijken....Ik heb een los frp LM chassis en een carbon LM chassis die nog op mijn f103LM zit met overige aftermarket spullen zoals dampertubes, compleet aluminium pod, epoxy t-bar etc etc... dus .. .....nu jij weer haha ;)

Even onder de aandacht. Iemand interesse in de TOJ? Ik namelijk wel. We kunnen, als de andere 235mm kap ook bekend en geproduceerd is, een gezamelijk bestelling doen.

Ik vindt hem wel gaaf... ... iets zegt me dat die best goed zal doen met een spoiler aan de achterzijde.

De zijflappen lopen door naar voren dus de rijwind wordt meer over de kap geleid dan bij andere pro10 kappen. Zet er een extra spoiler aan de achterzijde en deze zal effectief meer rijwind krijgen dan een zelfde spoiler op een andere pro10 kap. Hierdoor kun je een kleinere spoiler plaatsen om dezelfde downforce te creeren waardoor de weerstand minder wordt.

Althans..... dat is mijn theorie!..... zal vast nergens op slaan maar dat zien we wel in de praktijk. Het klinkt toch zeer aannemelijk lol! :D

Tja, we zullen het zien. Ik kijk eerst wel even de kat uit de boom en wellicht neem ik één body ofzo om de group-buy te steunen...

Verder denk ik dat ik met de Sauber ga rijden op de MACH om iets meer stuur te hebben met de 40's voor.

En die nieuwe voorophanging waardoor ik minder cambergain zal hebben en meer band op de baan.

hij gaf aan volgende week .... geen idee wat het is maar gezien de TOJ zal het wel een old skool body zijn.

ps:
nog meer old skooler dan de oude waar we nu mee rijden ;)

Laatst bewerkt:
Back