koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

heeft iemand hier ervaring met Trim Tapes? Een soort vinyl tape maar dan in hele dunne lijnen die je op de kap of andere ondergronden kunt plakken om dunne lijnen te maken.

Scheelt weer afplakken en spuiten. :D

heeft iemand hier ervaring met Trim Tapes? Een soort vinyl tape maar dan in hele dunne lijnen die je op de kap of andere ondergronden kunt plakken om dunne lijnen te maken.

Scheelt weer afplakken en spuiten. :D

I have , BUT i dont know where it is at the moment , PACKED for moving , Tamiya make it ;-)

Trimline van 3M doet dit ook perfect als je tenminste dat dunne blauwe tape bedoeld.
De betere automaterialenzaak heeft dit.

mvg Roy

blijven die dunne strepen goed zitten? Ik kan ergens diverse dikte van strepen kopen van het merk Pactra maar weet niet of het een goed merk is.

Het is niet de bedoeling om het als een soort afplaktape te gebruiken maar als echte striping

Hey Alex,

De trimline striping is goed spul en blijft prima zitten.
Ik dacht dat je het voor het afplakken nodig had.
Het blauwe dunne tape wat ik bedoel is van 3M en word gebruikt om af te plakken ivm spuiten.
Het andere trimline is decoratie tape om lijnen aan te brengen op bv auto's.
Ik dacht dat Motip ook zoiets in het programma heeft.
Ik zal morgen eens kijken of ik er iets van terug kan vinden.

mvg Roy

Hey Alex,

De trimline striping is goed spul en blijft prima zitten.
Ik dacht dat je het voor het afplakken nodig had.
Het blauwe dunne tape wat ik bedoel is van 3M en word gebruikt om af te plakken ivm spuiten.
Het andere trimline is decoratie tape om lijnen aan te brengen op bv auto's.
Ik dacht dat Motip ook zoiets in het programma heeft.
Ik zal morgen eens kijken of ik er iets van terug kan vinden.

mvg Roy

en?:zon:

Hey Alex,

Vraag is gedropped bij mijn oude baas ivm dat hun de 3M tape en trimline verkopen.
Ik heb zelf de laatste keer pinstripe gebruikt.
Dit zat in een doorzichtig kokertje en had 5 of 6 verschillende diktes striping er in zitten.
Als het goed is krijg ik morgen antword en kan ik jou verder informeren.
Dat pinstripe is prima spul alleen zie je het niet veel.
Pactra staat mij iets van bij uit het verleden dat dit ook prima spul was/is.
Ik hou je op de hoogte.

mvg Roy

zo had ik een aantal weken geleden iets van 5x van die sees wheel veilingen gevonden maar ze eindigen allemaal vrij prijzig.

Degen die je laat zien heb ik eerder gezien trouwens. Volgens mij worden ze opgekocht en met een prijsverhoging weer doorverkocht.:evil:

Back