koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Nee, nauwelijks... Ik rij nu met een dichte bodemplaat en als ik bijv. kijk naar Alexanders' RC10L2 of andere CRC's met open bodemplaten, die gaan even goed rond dus daar zit niks in...

nee, zit denk ik ook niets in. Ik zou zelf cel uitsparingen prefereren boven een dichte plaat maar dat is puur persoonlijk smaak.

Het enige wat er in zou kunnen zitten is wat verschil in chassis flex wat je zou kunnen merken in rijgedrag en grip. Maar dat is dan weer weg te werken in je setup. (die toch al bijna voor iedereen anders is).

Koop of bouw een Pro10....binnenkort massa productie.
De freesbank is al klaar, nu nog een draaibank en een stapeltje biljetten.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wel een verschil maakt is de opening bij de voorwielophanging. Plak die maar eens dicht en je zult merken dat je bij hoge-snelheidsbochten minder stuur gaat hebben.

Via mijn werk kon ik een 2 componenten spul krijgen,die als het uitgehard is keihard is,en te bewerken is als metaal!
Hoge kleefkracht,en toch heel licht.
Als het veel had uitgemaakt,dan had ik de sleuven ermee dichtgemaakt!

Vandaag het RC10L chassis terug ontvangen van winfried (wvr) die de gaten heeft dichtgezet. :thumbsup:. Ik had nog een rc10L tbar en wat ander spul besteld en binnengekregen. Meteen de auto in elkaar gezet en voila.

(chassis is wel verkleurd door ouderdom/gebruik, plaatselijk zie je nog de originele kleur)

P1050442.jpg

P1050440.jpg

P1050443.jpg

P1050444.jpg

Met de saddlepacks erop.

P1050447.jpg

P1050448.jpg

@alex,ik ga binnenkort weer ff oldtimer onderdelen kijken.Nu weet ik bijna zeker dat er nog dynamicstrut draagarmen liggen in het wit.
Heb jij daar belang bij??

En ik heb zelf nog witte stuurblokken inc inline assen.(nieuw in het puutje als ik me niet vergis)

Ja maar bedoel je de onderarmen of de bovenarmen of een gehele set? witte linker bulkhead en een witte antenne/schokbreker houder zou mooi zijn als dat er ligt (vorige eigenaar heeft grote houtschroeven gebruikt voor de schokbreker bevestiging). Wellicht is een globaal lijstje wat er ligt handig.

Zijn de witte stuurblokken offset blokken? Inline assen heb ik niet veel aan, die heb ik zelf nog liggen maar gebruik het nooit.

Aan allen...
Indien er mensen interesse hebben in 4200MAH shorty lipo pakketten, dan kan ik als er aantallen afgenomen worden een leuke prijs maken.
Normale verkoop prijs is 59,95 euro per stuk ex verzenden.
Bij grotere aantallen kan ik een deal maken met een leverancier.
Let op dit is dus niet dat ik een handelaar ben.
Kreeg alleen via iemand de kans om mensen wat te matsen bij voldoende interesse.
Indeaal voor in de WGT;)
Mocht dit in strijd zijn met forum regels, gaarne laten weten en of delete deze post.
Alles afhandelen via PM ivm anders vervuilen van topic.

mvg Roy

Back