allereerst sorry want dit zijn waarschijnlijk voor de meeste van die groentjes vragen maar voor mij iets wat ik niet zeker weet. Ik ben bezig met een standaard koppeling te vervangen ,en ik heb niet goed opgelet bij het verwijderen van de koppeling , en nu loop ik tegen een paar vragen aan. bij het terug plaatsen van een nieuwe standaard koppeling. vraag 1: er staat een letter R in de koppeling is dit de R van rear of rotatie? komt deze tegen het blok van me zenoah aan? of maakt het niet zo gek veel uit waar de R komt? want ik zie weinig tot geen verschil aan beide kanten. vraag2 : er zitten bij de nieuwe standaard koppeling bijgeleverde boutjes met kromme vulplaatjes ,waar dienen deze voor? komen die onder of boven de koppeling? er zaten zover ik weet geen kromme plaatjes op de oude koppeling maar gewone ringetjes ,en de boutjes draai je die handvast of gewoon goed vast?. het gaat om een zenoah blokje voor een losi alvast dank .. alvast dank ..
R staat voor Rechts draaiend. Er staat als het goed is een pijl op die tegen de klok in moet draaien. Montage: dunne veerplaatje (gebogen ringetje), koppeling, gewone ring, zo monteer je het op de houder. Als de bouten vast zitten, controleer even met een schroevendraaier of de koppelingsschoen kan openen (kan tussen de bout van de andere schoen en de schoen die open moet gaan). Aandraaien van de bouten moet goed vast.. John.