Beste F3M'ers, F3A-X-piloten en andere bigscale fanaten, zoals de meeste ondertussen al weten gaat dit weekend, zondag 28 september 2008, onze laatste F3M wedstrijd plaatsvinden van dit seizoen. Het weer belooft stabiel te blijven en er zal gevlogen worden! Iedereen die zin heeft mag komen meevliegen, dus ook F3A-X piloten of anderen geinteresseerden. Er kan vrij gekozen worden uit de klasse's (novice-national-inter). Voor nieuwelingen de perfecte kans om nu reeds wat wedstrijdervaring op te doen, zodoende kan er competitief gestart worden in het komende seizoen. De wedstrijd vindt plaats op het terein van de MAM te Wezeren. Dit is het terein waar begin dit jaar de 3D college Fly-In heeft plaatsgevonden. Ook nu worden er weer lekkere verse maaltijden voorzien vanwege de vele positieve reacties bij de fly-in (enkel op reservatie!). Dit niet enkel voor de piloten, ook voor sympathisanten en toeschouwers. Het menu ziet er als volgt uit: Ontbijt (5 euro) Kipfilets met salade; met friet of kroketten (9 euro) Kipfilets in dragonsaus; met friet of kroketten (9 euro) Kabeljauwfilets met fijne groenten, met friet of kroketten (9 euro) koude schotel; met friet of brood (6 euro) én omdat het mosselseizoen is; verse mosselen; met friet of brood (15 euro) Reservaties dienen zo snel mogelijk doorgemaild te worden, ten laatste woensdag 24 september voor 18h00. Gelieve enkel te reserveren indien u ook daadwerkelijk komt. Er staan zware straffen op reservatie en niet komen opdagen. U wordt persoonlijk onder handen genomen door de "F3M Belgium knokploeg". Deze zijn in het bezit van 50mm dural vleugelbuizen en vlijmscherpe GFK props... ;-) pplevoets@hotmail.com of telefonisch; Paul Plevoets 0032/472.61.20.54
Morgen is het dan zo ver the last one... al is de competitie sfeer bij mij al ver te zoeken, het zal wel weer super fun zijn, waarschijnlijk ga ik al van vandaag om wat de 3D'en ;-) Tot morgen!
ze zijn er al en ja hij is er al ,en ze hebben al kunnen oefenen ,en om 18.00 uur waren hun vliegtuigen nog heel
Er komt zoiezo een nieuwe fly- in. Maar we staan open voor heel wat veranderingen... Misschien niet meer in dezelfde periode, en misschien 2 daags... Binnenkort meer daarover in een ander topic.
Neenee gino had zijn motor terug aan de praat gekregen. Dus vloog gewoon mee... Benoit deed een klein foutje in een inverted flat spin op 2m boven de grond ;-)
met dat rudder kun je nog wel vliegen. Alleen iets minder extreem over de tailtouch(/smash), die was toevallig ook met een yak, en dan ook nog een EF kloontje
mijn motor was in orde ze het zijn gewoon de reedvalve's die nu kapot zijn dus no problems het komt allemaal terug in orde ze
Geen problemen mee hoor, ik heb zelfs de video zelf gepost he Paul (en daarbij; die van mij had geen schrammetje) Grt.