Ik wil een goede snelle goedkope lader hebben die nicd en nihm kan laden ook 3000 mAh en misschien meer maar dat hoeft er niet persé op. Wie weet een goeie en misschien ook de winkel waar ik die kan kopen ? ow ja het is voor een tamiya TL-01 7 cellen dus 7.2 v
op www.plracing.nl staan erg veel laders met info. zoek daar effe en anders www.quartel.nl ja ja, ik weet het, kutzaak volgens velen. maar die in amsterdam is goed. daar kan je wel veel prijzen vinden. alleen is pkracing toch beter.
?? Eerste fatsoenlijke posting van meneer freakspeed?!? Hee engelse minister president, al eens bij de rubriek 'te koop' gekeken? Daar staat er 1tje.
goed en goedkoop word wel moeilijk met laders. maar koop een lader met een lcd scherm waar je kunt zien hoeveel mah er in je accu zit. anders koop je net als mij toch na 3 andere laders 1 duurdere met scherm groeten wiebe
De "Robbe Lader 3 Plus" misschien wat? Kost rond de 70€ en kan maximaal met 3.5A laden. Is geschikt voor zowel NiCd als NiMh cellen.
ik heb deze lader besteld (het is toch wel een goede?): EXPROZW Charger with display, 220V black SPECIALE AANBIEDING: Automatische Snellader (zwart) met ingebouwde schakelende voeding. Laadt NiCad's en MiNh accu's, laadstroom instelbaar van .05 tot 5.5 Amp. Groot display, waar stroomsterkte en spanning op getoond wordt. Bovendien is deze lader voorzien van een capaciteits meting, zowel de ingaande stroom wordt getoond, maar ook kan met de ontlaad functie een accu getest worden op capaciteit. Ingebouwde schakelende voeding, waarmee deze lader dus vanuit het lichtnet (220-230V) werkt. Maar kan ook vanaf een 12V auto accu werken. Door schakelende voeding heel licht in gewicht (+/- 800 gram), afmetingen 130 x 150 x 50mm, past dus in een laatje van een poly butler koffer. € 139.95 van http://www.pkracing.nl/specials.jsp
Voor auto toepassingen (6 cellen) lijkt mij dit een prima keuze. Voor elektrisch vliegen moet je lader een hoop cellen aan kunnen, maar dat is hier niet van belang.
klinkt goed. ik heb zelf een Quatronic KS 725. en een ELV Akku-Lader-MEssgerät. ALM 7000. Daar kan je echt bijna alles mee opladen en heeft oa verfrisen, laden, ontladen, laadtijd 1/20, 1/10, 1/5 en 1/1. laatste is het snelst. maar die laatste acculader is denk ik proffessioneel. Ik heb hem van me vader gekregen die weer van het werk was en weg moest. overbodg noemen ze dat. stond klaar om naar de vernietiging te gaan. ach, ambtenaren hé? die gooien alles maar weg met de simpele reden dat het niet meer nodig is. zo ook hele monitoren en andere dingen als printers. ja, die printer is 5 maanden oud. die moet vervangen worden. 8O :roll:
oke dus die is snel en goed maar als ik een swift (vliegende vleugels) koop kan ik daar ook de acuu's mee opladen?