Hallo allemaal, ben bezig met een lehner 3080 brushless motor en een YGE 200 navy ESC. Opzet gaat draaien op 12S in een boot, probleem zit hem in het aansluiten van de esc op de motor. Er zijn 3 draden die nog genummerd zijn, maar overige 3 draden zijn niet meer zichtbaar genummerd op de motor aansluitingen. De esc staan alle nummers wel op. Vorige eigenaar wist niet meer hoe het aangesloten diende te worden. Ik heb meerdere berichten naar Lehner gestuurd, maar word daar niet echt wijzer van. Ook de bijgeleverde info over het aansluiten bij lehner zijn mij niet helemaal duidelijk. Is er iemand die er wat meer over weet, en eventueel kan helpen, graag. Een ander probleem vind ik de dikte van de draden vanaf de esc, lijken mij wat aan de dunne kant voor 12S.
Hier staan plaatjes en schemas in https://www.electrifiedboost.com/threads/paging-cmoalem.72/ Gr Aeie
Dit subforum heeft betrekking op electronica m.b.t. Modelhelikopters, een behoorlijk deel van de threads die hier gestart worden, zoals ook deze, hebben geen betrekking op modelhelikopters en kunnen dus beter ergens anders worden gesteld, zodat het eerder wordt gezien door forum leden die ervaring op het betreffende gebied hebben en het later ook makkelijker is terug te vinden voor andere met een soortgelijke vraag.
Oke, maar dan zat ik er toch niet ver naast , dit merk esc,s worden veel gebruikt in heli,s, zat ik toch aardig in de richting, bedankt voor de info, ben in ieder geval weer wat verder, gr zal de vraag verplaatsten, gr.