Beste leden van het forum,
Ik heb voor mijn werk een leuk project gekregen.
Ik werk bij een Audio-visueel installatiebedrijf, en ons is gevraagd een op afstand bestuurbare container (kliko) te maken.
Hiervoor is voorlopig ons oog gevallen op:
Graupner mz-12 pro HoTT Transmitter
Falcon 12 HoTT Receiver
Graupner 3972 16-Kanaals switch module
Graupner 4195.1 Enkelvoudige Relay - Edit: typenummer moet 4159.1 zijn.
2x Master Standaard servo DS6040 TG
Met de 2 servo's willen we graag de bediening van een (oude) elektrische rolstoel overnemen, en met het relais willen we verlichting aan- en uitschakelen.
Na een heel aantal uren hiermee stoeien, moet ik langzaam gaan bekennen dat ik er zonder hulp niet uit ga komen.
Is er hier iemand die ervaring heeft met het instellen/programmeren van deze componenten, en die mij misschien op weg kan helpen.
Ik dank jullie bij voorbaat.
Ik heb voor mijn werk een leuk project gekregen.
Ik werk bij een Audio-visueel installatiebedrijf, en ons is gevraagd een op afstand bestuurbare container (kliko) te maken.
Hiervoor is voorlopig ons oog gevallen op:
Graupner mz-12 pro HoTT Transmitter
Falcon 12 HoTT Receiver
Graupner 3972 16-Kanaals switch module
Graupner 4195.1 Enkelvoudige Relay - Edit: typenummer moet 4159.1 zijn.
2x Master Standaard servo DS6040 TG
Met de 2 servo's willen we graag de bediening van een (oude) elektrische rolstoel overnemen, en met het relais willen we verlichting aan- en uitschakelen.
Na een heel aantal uren hiermee stoeien, moet ik langzaam gaan bekennen dat ik er zonder hulp niet uit ga komen.
Is er hier iemand die ervaring heeft met het instellen/programmeren van deze componenten, en die mij misschien op weg kan helpen.
Ik dank jullie bij voorbaat.
Laatst bewerkt: