Lightning delta van RC Europe

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door simon bullock, 3 aug 2022.

1. simon bullock

simon bullock

Lid geworden:
    2 feb 2021
    V

Laatst bewerkt: 3 aug 2022
  2. toostbeek

toostbeek

Lid geworden:
    6 dec 2014
    Wat een rare manier van communiceren Simon.

Als je een vraag hebt aan RC Europe dan kan je toch gewoon rechtstreeks een mail aan hun sturen?

3. simon bullock

simon bullock

Lid geworden:
    2 feb 2021
    Dat heb ik gedaan met tot op heden geen antwoordt ook niet telefonisch te bereiken maar goed ik heb de topic verwijderd

4. Jonkje

Jonkje

Lid geworden:
    29 jun 2009
    Volgens mij is Sebastiaan nog op vakantie. Althans vorige week wel.

5. Bart83

Bart83 verslagschrijvers

Lid geworden:
    1 okt 2007
    Topic starter heeft al even (vanaf 28 juli) een privé conversatie waarbij ik probeer te helpen met het CG van de Lightning One.

De modelbouw is voor mij hobby, de 24uur in een dag worden snel gevuld met een drukke baan, een gezin enz enz enz Het kan dus zijn dat er niet binnen een een aantal uur antwoord is.

Mvg,

Bart

Er vliegen inmiddels al vele van deze kistjes, uiteindelijk komt het goed :)

6. Sebastiaan3Z9

Sebastiaan3Z9 PH-SAM

Lid geworden:
    17 jun 2014
    Simon, ik heb op elke vraag van je direct of zsm als mogelijk antwoord gegeven. Nog vanuit de bouwbeelden van bart een manual voor je gemaakt. Dan accepteer ik niet dat jij me hier zwart loopt te maken en als bart je helpt daar ook vrij vreemd op reageert als hij niet binnen 10 minuten met een reactie komt. Ik ga er verder niet op in maar er vliegen al zoveel van deze kitjes rond dat het onmogelijk is dat een CG vele centimeters kennelijk bij jou uit het opgegeven CG ligt. Daar laat ik het bij (van mijn vakantieadres overigens).

Laatst bewerkt: 4 aug 2022
    Bart83 en hmeijdam vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina