M.R.C.U. Model Racing Club Utrecht

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door yosemite sam, 20 mrt 2010.

1. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    :pc:

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  2. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009

3. crazykuki

crazykuki

Lid geworden:
    19 jan 2006
    goed initiatief, maar vooral leuk dat een nieuw parcour erbij komt.
    Offroad is idd hoe jij het ziet en niet zoals andere parcours die kunstgras plaatsen.
    Ik wens je dan ook veel succes met het oprichten van de nieuwe club en hoop dat je alle documenten en vergunningen vlotjes in orde krijgt ;-)

4. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    bedankt, maar het gaat zeker goed komen.:D

5. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009

6. crazykuki

crazykuki

Lid geworden:
    19 jan 2006
    zeer mooie locatie,
    Echte offroad noem ik dat, geen kunstgras rijden voor janetten ;-)

7. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    die locatie gaan we natuurlijk wel even inwijden, de graspollen eens laten vliegen zeg maar.

8. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    vandaag is de mail met afspraak over de spullen de deur uitgegaan, volgendeweek de steiger en de tent
    en uiterlijk 1-5-2010 de trossen.
    wij vertrouwen er op dat de raco en de stichting sul zn afspraken na komt en het niet steeds blijft uitstellen, we houden jullie op de hoogte.

meer info over de mrcu op M.R.C.U • Forumoverzicht

9. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    helaas negatieve mail gehad, bestuursleden daar hebben dus niks te zeggen stichting sul bepaald en is niet van plan de mrcu spullen terug tegeven.
    helaas voor de raco en de stichting sul want het bestuur van de mrcu heeft besloten zoals in de mail stond aangifte te gaan doen, we houden jullie verder op de hoogte.

10. r-s racer

r-s racer

Lid geworden:
    13 okt 2005
    Leuk, weer een off-road baan in? utrecht?

11. motorsports

motorsports Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    dacht in Houten en omstreken ;)

12. sul

sul Guest

berichtgeving

Marco,
    Ik je helemaal geen negatief of afwijzend bericht gestuurd namens de stg. SUL, maar alleen mijn eerste persoonlijke reactie op je e-mail gestuurd. Daarin stel je dat je diverse spullen van de voormalige club MRCU wilt hebben om reden dat het geen clubeigendom was maar (nog steeds) je persoonlijk eigendom zou zijn.
    Ik heb mijn verwondering geuit en aangegeven dat je huidige opstelling bij mij niet overeenkomt met hetgeen ook door jou aan mij werd meegedeeld toen de MRCU met de offroad van de RACO2000 een paar jaar geleden op dit complex samenging. Jij stelt nu feitelijk dat we alleen maar een tijdelijke stalling van je persoonlijk eigendom zijn geweest.
    Ik heb je geschreven dat ik de bestuurders van RACO2000 en stg. SUL om hun standpunt zou vragen en dat ik je zou informeren zodra men hun standpunt bepaald heeft.
    Er is dus helemaal niets beslist, maar iedereen zal even willen nadenken omdat je plotseling ons wel met je eisen en uiterste data confronteert.
    Je bericht op het forum is dus een verdraaiing van de feiten zoals ik die ken en dat siert je niet. Waarom doe je dat?

Ik reageer voor het eerst op een bericht op dit forum, maar doe dit nu omdat je onterecht stemming maakt en de RACO2000 niet correct een aantal zaken toedicht. Het nut van het forumbericht ontgaat mij.
    RACO2000 heeft met enthousiaste liefhebbers een prachtig circuit in Utrecht gerealiseerd waarvan inmiddels druk gebruik van gemaakt wordt.
    Maar het zal nooit zo zijn dat deze liefhebbers om een of andere reden een andere offroadbaan zullen willen tegenwerken.
    Daar is iedereen te veel liefhebber van deze sport voor.

We hebben persoonlijk tot nu toe altijd een goede verstandhouding gehad en het lijkt mij weinig aan een oplossing bij te kunnen dragen door je wens/eis als informatie op het forum te zetten.
    Maar als je daar voor kiest, geef dan wel de feiten juist weer.

Met vriendelijke groet, rob bruinsma (voorzitter stg. SUL)

13. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    tja wat zal ik zeggen, je kletst leuk en daar heb je ervaring in.

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  14. robin_phaser4rs

robin_phaser4rs

Lid geworden:
    10 nov 2008
    hmm...wat een hoop frustraties. Maar ik denk niet dat dit forum de plek is om dit probleem op te lossen, daarvoor zullen jullie met zijn allen om tafel moeten. Succes! En denk eraan...in je hobby moet je plezier hebben en houden!

15. sul

sul Guest

laatste reactie

Beste Marco,

We hebben elkaars telefoonnummer en e-mailadres dus je kiest om alleen aan jou bekende reden dus bewust voor deze publiekelijke weg.
    Dit is mijn laatste publiekelijke reactie over dit onderwerp en alleen in het kader van een goede berichtgeving op dit forum. Samen met mijn eerdere bericht zal het de eventuele lezers wel duidelijk zijn.

Je volhardt in de voorstelling van de feiten zoals jij die nu aangeeft maar zo is het niet helemaal gegaan. Althans niet zoals ik het weet en meegemaakt heb.
    Ik heb bij de kennismaking met de MRCU al aangegeven dat de RACO2000 altijd al een offroad activiteit naast het onroadcircuit bezat. De offroadbaan moest opnieuw aangelegd worden.
    Het leek niemand wenselijk om 2 clubs op 1 baan onder te brengen, dus ging de MRCU op in de RACO2000 offroad.
    Maar iedereen met kennis van zaken heeft in de voorbereidingsfase en daadwerkelijke aanleg zijn inbreng in kunnen brengen en er is in redelijkheid en meerderheid besloten hoe het zou gaan gebeuren.

Ja, de aanleg heeft inderdaad enige tijd geduurd, maar iedereen kan nu zien dat er heel veel en mooie voorzieningen gemaakt zijn. En het zat ons ook niet altijd mee. Ja, dat was soms teleurstellend, maar de rest heeft zich niet uit het veld laten slaan en er ligt nu wel een prachtige offroadbaan met alles er op en er aan.

Het feit dat jij niet bij de aanleg en de uitvoering van het werk betrokken was, kwam voort uit je afwezigheid tijdens de kluszaterdagen in die periode. Je gaf aan dat je moest werken en daar is niets mis mee. Maar je kan dan achteraf niet beweren dat je bestuurlijk gevraagd werd om "op te rotten met je mening" zoals jij stelt.
    Ook in die aanlegperiode hebben wij wel eens met elkaar gesproken over de baan, maar nooit over je vermeende eigendomsvoorbehoud. Laat staan dat je mij hebt gezegd dat je later iets zou willen ophalen of iets in die strekking.
    Ik ontken ook niet dat jij die dingen wellicht voor de toenmalige MRCU geregeld hebt (weet ik gewoon niet), maar je daaraan gekoppelde conclusies deel ik niet automatisch.

Over je wens om op de bestuursvergadering van SUL of RACO2000 aanwezig te willen zijn als MRCU bestuurder(s), moet ik je blijkbaar de werkwijze van een bestuur toelichten. Men zal altijd eerst in vergadering de vraag bespreken en na afweging van alle in het geding zijnde gegevens, zorgvuldig een standpunt bepalen.
    Als men het zinvol acht om met jou iets te bespreken, zal je een uitnodiging krijgen.
    Maar ik denk dat je je huidige standpunt duidelijk kenbaar gemaakt hebt. Iedereen zal trouwens nu wel snappen waarom je je nu zo opstelt.

Met vriendelijke groet,

Rob Bruinsma

16. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    geen probleem, zal het forum hier er niet verder mee lastig vallen.
    @sul, je weet wel meer niet, en zelfs van je eigen bestuur niet maar ontkennen en veel blabla dat wel.
    contact via de tel of mail prima, binnenkort krijg je copy aangifte vanzelf in de bus.
    zal er verder niet meer over beginnen hier.

17. crazykuki

crazykuki

Lid geworden:
    19 jan 2006
    Jammer, ik vind het wel iets hebben zo, even een inzicht in hoe de raad van bestuur van bepaalde clubs de zaken aanpakken.

18. sanmax

sanmax

Lid geworden:
    31 mrt 2007
    Dacht dat we allemaal volwassen mensen waren. Vindt het een rare gang van zaken maar dat zal wel aan mij liggen.

19. yosemite sam

yosemite sam

Lid geworden:
    12 dec 2009
    Probleem is dat zodra je over die kinderen begint ze gelijk beginnen te klagen bij de mods of beheerder, streken leveren doen ze liever anoniem. De waarheid mag niet worden gezegd, dus prima zo.
    Meneer sanmax hoort bij die club dus zn mening telt niet.

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  20. motorsports

motorsports Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    afgelopen zondag even de baan layout geprobeerd , moet hier en daar nog wat worden gewijzigd , maar dat gaat goedkomen:

meer info /foto's en rijtijden op :http://www.mrcu.nl

Laatst bewerkt: 13 apr 2010

Deel Deze Pagina