Hallo, Ik zou graag beginnen met RC heli's, Ik zoek nog een heli, ik denk aan een align trex omdat die toch vrij bekend zijn, maar welk formaat weet ik niet echt, Ik heb ervaring in rc auto's & rc vliegtuigen beide electro Graag ook erbij vermelden welke lipo ik er best voor koop msn met linkje naar onze bekende HK producent grz
Beste Rc_Driver, Je zou ook voor een wat goed koperen variant kunnen gaan, bvb de blade 450 3D. heb ik ook, is hele leuke heli. Bij deze heli horen 2200mAh lipo's. Heb je Nog geen ervaring met helicopters of wel wat? zoja welke, dan is het wat makkelijker inschatten. Gr Stijn
3 cel. maar als je nog helemaal geen ervaring hebt..... dan weet ik het niet echt. als deze heli crasht, kost het wel 50 euro. en als je nog helemaal geen ervaring hebt dan ga je dus wel vaak crashen.. Dan zou ik voor een 120SR gaan. Heb ik ook is zeer crashbestendig en als er toch wat kapot gaat... Kost het hooguit 3 euro om het te maken en het is geen dure heli. In deze heli zitten 500/600 mAh accu's in van 1 cel. voor 150 euro is deze heli vliegklaar. met de blade 450 3D, als je nog geen zender hebt, 500 euro.. Gr Stijn
Als je alleen nog coax of fp 45 graden gewend bent, val je onder de noemer beginner... Een cp is dan niet aan te raden En een beetje zoeken mag best Je weet de merknamen, met een beetje zoeken op dit forum kom je al erg veel merknamen en types voorbij komen Google helpt ook.. Wat is je budget?
heb ook een blade 450 3D, op aan raden van RCheliparts, een geweldige machine, ik heb alleen de canopy veranderd, want die vond ik erg lelijk en heb er een landingsgestel van een trex 500 onder gezet. Ben nog aan het hooveren maar heb mensen van rchp mijn blade 450 zien invliegen en dat gaat echt super. De prijs is ook aangenaam. Bevalt het heli vliegen over een jaar nog dan stap ik pas over op thunder tiger en groter. grfr