Modelbouwforumwerkschependag 2013

Hallo,

Welke vereniging wil zich opgeven voor de verkiezing voor de organisatie van de Werkschependag 2013??????

Traditie getrouw zal hij ook dit jaar weer op hemelvaartdag zijn.
En dat valt in 2013 op 9 mei.

Hopelijk zijn er ook dit jaar weer een aantal verenigingen die de organisatie op zich willen nemen.
Wilt u zich opgeven via een PB of via de mail
zeeslepers apestaartje mail punt com

De afgelopen edities waren een groot succes (vind ik)
En ik hoop dat we die traditie voort kunnen zetten.

Even voor de nieuwe forumleden de 'spelregels' in het kort.

Hopelijk melden een aantal verenigingen zich aan.
Dit kan tot 1 december.
Vervolgens komt er een draadje aan waarin de verenigingen gepresenteerd worden en waarin gestemd kan worden door ieder forumlid op de vereniging van zijn keuze.
Stemmen kan tot en met 31 december.
Daarna wordt er aan die vereniging gevraagd of ze inderdaad bereidt zijn de organisatie op zich te nemen.

De afgelopen jaren waren we in:
Den Haag bij de HMBC
Biddinghuizen bij de Vaargroep Flevoland
Appingedam bij de vaargroep Ekestein
Nieuwegein bij de Vaargroep het Anker
Heemskerk bij SMG IJmond
Rotterdam bij Modelbootvereniging Neptunus
Heemskerk bij SMG IJmond
Heemskerk bij SMG IJmond
Biddinghuizen bij de Vaargroep Flevoland
en in 2012 waren we bij
Modelbouwvereniging Hoogvliet

Ik ben dit jaar eens een keer lekker op tijd met dit bericht,

Ik wacht in spanning op de aanmeldingen

Ciao,
Ronald

Op zich wel een leuk idee Belgie moet wel te rijden blijven en dat zal z'n weerslag hebben in de verkiezing.

Ach, als ik zie hoe vaak de Belgen ons verrast hebben met een bezoek op de WSD's de afgelopen jaren dan is de andere kant op voor een keer het minste wat we kunnen doen toch?

Dat ben ik met je eens William, maar gezien de discussies die hier in het verleden al over minder kilometers gehouden zijn, vrees ik er voor.

Van harte eens met beide heren hierboven. En laten we eerlijk zijn: een ritje naar Begië en terug kost minder dan een fatsoenlijke regelaar. En daar doen we over het algemeen ook niet zo moeilijk over....;)

Na een rondvraag bij onze leden van www.mothvzw.be blijkt dat onze vereniging dit jaar nog niet in staat zal zijn om de werkschependag te organiseren . Wij zijn nog maar sinds zes maanden in het bezit van een vijver , en alhoewel onze steiger reeds is gerealiseerd en er bestendig boeien in het water liggen , hebben we nog veel werk om alles in orde te krijgen . We gaan nu op 13 oktober ons clubhuis beginnen plaatsen zodat we deze winter verder kunnen met afwerken aan de binnenzijde . We hebben wel de intensie om ons kandidaat te stellen voor de werkschependag 2014 . Veel succes aan de verenigingen die zich dit jaar kandidaat stellen en tot ziens op de werkschependag 2013 .
Broeckx Ronny
Voorzitter MOTHvzw

Er heeft zich nu toe 1 vereniging aangemeld :-)

Het emailadres klopt wel hoor
zeeslepers apestaartje mail punt com

ciao,
Ronald

Back