Moeilijk kiezen tussen DJI Mavic of Yuneec H met real sence

Discussie in 'Multicopters' gestart door Jan Belt-CP V2, 11 nov 2016.

1. Jan Belt-CP V2

Jan Belt-CP V2

Lid geworden:
    10 mei 2012
    Het is moeilijk om een keuze te maken tussen deze twee drone's, ik heb nu de Yuneec 500+, hiervan is de gimbal stuk geweest maar zonder problemen door Yuneec.de onder garantie vervangen.
    Hoe het bij DJI met de garantie gaat weet ik niet, maar dat schijnt toch minder soepel te gaan als bij Yuneec ondanks dat het om fabrieks fouten gaat.
    Wie kan mij helpen?

2. N0EL

N0EL

Lid geworden:
    5 jan 2014
    Qua vervoer is er geen twijfel (Mavic), en qua garantie volgen mij ook niet.
    De beelden die ik tot nu gezien heb zijn ook niet slecht.

3. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    De Yuneec heeft (optioneel) een erg handige smartcontroller wat lijkt op een Wii controller.

Het is idd een lastige keuze maar je gaf zelf aan dat je de Mavic eigenlijk te klein vond.

4. MacIak

MacIak

Lid geworden:
    10 sep 2011
    Als je een paar maanden de tijd hebt...mavic. Blijft persoonlijk natuurlijk. Ben nooit echt een quadcopter fan geweest en heb mn heli's uitgedund tot 1 TDR (de klassieker) en logo400 se. Had een mini H fpv maar daar had ik weinig mee dus verkocht.
    Het lijkt er op dat t tijdperk van "drones" met de komst van mavic echt begint en doorontwikkelingen ons gaan verbazen zij het niet dat bureaucraten roet in het eten zullen gooien.
    Door de mavic ben ik toch overstag gegaan. Er zijn hickups momenteel maar met n paar maanden verwacht ik dat alles op rails loopt.
    Ik volg de mavic draadjes bij dji en lees, tussen de leverings-ellende door, heel veel goeds ook over hoe dji omgaat met gebreken en retour.

5. Jan Belt-CP V2

Jan Belt-CP V2

Lid geworden:
    10 mei 2012
    Eigenlijk kan je wel blijven wachten met het aanschaffen van een nieuwe drone, er komen er steeds meer in rap tempo op de markt, en voordat je hem hebt is hij al weer verouderd, hierdoor moet je ergens een grens trekken, en de Q500+ doet het ook nog steeds prima.

Deel Deze Pagina