Jan,neem eens een foto van de andere kant van de regelaar? Staat er daar niets op of in de buurt van die blauwe stekkertjes? Ik dacht dat 1 herstoken moet worden om op NiMH te draaien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee hoe je het verder in moet stellen. Ik mag aannemen dat er wel iets van een papiertje bij zat. Of heb je het via een website gekocht? (goedkoop blijkt wederom niet altijd de beste keuze) Misschien daar informeren hoe en wat. Er zijn 100+ soorten regelaars die veelal hetzelfde geprogrammeerd moeten worden maar ook nog een 100+ die totaal anders moeten. Dus daar valt weinig over te zeggen.@ sleurhutje, bedankt voor de uitleg maar kan je aan de hand van deze foto het misschien nog eens uitleggen want omde regelaar aan te zetten, hoe doe je dat???? en die twee blauwe blokjes, wat is dat???? Groeten
Jan
*kuch*heeft iemand het weleens geprobeert met drijvers onder de EZ??
De standaard motor verbruikt bij 7 cellen NiMH of 2S LiPo circa 7A. Bij een 3S LiPo kan dat oplopen tot zo'n 12A. Dus de regelaar is zeker goed.Ik heb ook nog vragen over de easy star.
1. Is een regelaar met 15A continue en 20A piekstroom goed voor de standaard motor?
2. Is een ontvanger met 500 m bereik genoeg?
Alvast bedankt