MVB SC Shoot-out en MAC Vlijmen Brabantse short course open

macvlijmen5.jpg

Hallo allen en met name electro Short Course rijdend Nederland.

De Short Course Shoot-out bij MVB in 2011 was een zeer geslaagde dag evenals de Brabantse short course open wedstrijd van MAC Vlijmen.
Omdat het zo’n succesvol dagje was voor beide clubs voor zowel de deelnemers als de organisatie gaan we deze evenementen in 2012 herhalen.
We pakken echter nog wat groter uit dan in 2011…………..

Beide wedstrijden (de shoot-out (MVB) en de Brabantse short course open wedstrijd (MAC Vlijmen) gaan tellen voor 1 eindklassement. De wedstrijden zijn ook individueel te rijden maar we hopen dat iedereen beide wedstrijden wil gaan rijden.

Zondag 3 juni 2012 stelt MAC Vlijmen hun mooie circuit beschikbaar voor de Brabantse short course open wedstrijd. Info te vinden op de site van MAC Vlijmen vlijmen.
Ook te vinden op face book : Brabants Shortcourse Open / Vintage race 2012 | Facebook

Zondag 23 september 2012 stelt MVB het volledig vernieuwde circuit beschikbaar voor de MVB Short course shoot-out. Info te vinden op de site van MVB : MVB Racing
Ook te vinden op facebook: http://www.facebook.com/MvbShootOut2012

Je hoeft dus geen lid te zijn van MVB of MAC Vlijmen om mee te mogen doen aan een van beide of liever nog beide wedstrijden!

Dit is voor sommigen een kans om zich eens te meten met andere geoefende
rijders en voor weer anderen een kans om een keer op een circuit te rijden.

De klassen waarin gereden zullen worden zijn:

2WD Short Course (reglementen zie hieronder) (MVB en MAC Vlijmen)

4WD Short Course (reglementen zie hieronder) (MVB en MAC Vlijmen)

Vintage (reglementen zie vlijmen) (MAC Vlijmen)

Graag aanwezig uiterlijk 8.30 uur op het circuit.
Er worden 3 kwalificaties verreden en 3 finales van 6 minuten
Voor beide wedstrijden moet vooraf ingeschreven worden.
Hoe dit moet staat uitgelegd op het forum gedeelte van MVB Racing en op de site van MAC Vlijmen : vlijmen.
De inschrijving voor beide evenementen is op het moment van schrijven nog niet geopend.

De reglementen:

2 WD Shortcourse :

- Auto vrij mits het een 2WD Short Course auto is
- 2.2/3.0 banden, profiel en compound vrij
- 6 cellen NiMH of 2 cellen lipo hardcase
- Motor vrij
- Short course kap verplicht ( banden binnen de kap )

4 WD shortcourse

- Auto vrij mits het een 4WD Short Course auto is
- 2.2/3.0 banden, profiel en compound vrij
- 6 cellen NiMH of 2 cellen lipo hardcase
- Motor vrij
- Short course kap verplicht ( banden binnen de kap )

Algemene info

Voor de route naar beide circuits verwijs ik graag naar beide eerder genoemde websites evenals voor vragen aangaande dit evenement.

Er zjin een beperkt aantal leentransponders beschikbaar tegen een kleine vergoeding bij MVB en waarschijnlijk ook bij MAC Vlijmen.

zorg dat je thuis al je accu's geladen heb. ( tip ! )

Als je zelf en tafeltje en een stoeltje mee zou kunnen nemen, zou geweldig zijn vanwege de te verwachten drukte.
Met name bij MAC Vlijmen is dit van belang omdat deze vereniging van huis uit geen tafels heeft.

catering BBQ/Frituur ( eten/drinken ) is aanwezig ook tegen een kleine vergoeding

Zeer graag verwelkomen MAC Vlijmen en MVB Bergschenhoek jullie allemaal op beide dagen!

Laatst bewerkt:
Dit klinkt erg goed en mijn agenda is volgens mij nog vrij!!! Even checken met thuis en dan zal ik me eens inschrijven!

Ik kan dr in Vlijmen helaas niet bij zijn i.v.m. een wedstrijd (1/8 ) op de baan in Helmond waar ik aan mee doe, maar in Bergschenhoek ben ik dr bij!
Leembandjes zijn al gelijmd!!!

Ai, mijn vrouw zit in Venetië, wellicht dat ik nog ergens oppas kan regelen. Ik zal er eens achteraan gaan. 23 september staat ook al in de agenda!

ook ingeschreven voor de Shortcourse Shoot-out
en uiteraard in bergschenhoek ook van de partij

had graag een adres gehad ( straatnaam ) waar de baan aan ligt

groeten peter

Het circuit van MAC Vlijmen heeft zelf geen adres maar het ligt vlak bij "De Emma Molen".
Het adres hiervan is:
Sint Jorisstraat 16, Nieuwkuijk

wij komen ook met wat man van MVB.

er moet een titel verdedigt worden.

doen we weer 5 finales? en 1 tegen de richting in.

ik heb er echt heel veel zin in.
als het weer een beetje mee zit, kan het niet stuk.

super leuk circuit
dikke lol

zei ik dikke lol? nah.. ik bedoel dikke lol hahaha

vorig jaar echt genoten!!!!! memorabele 5 finale heats

Daarvoor zijn het shortcourse trucks... :D

die kunnen teminste een tikkie hebben ;)

Ik weet nog niet of ik erbij ben maar mocht het lukken dan sowieso maar weer tot 14:00 uur ivm werk :(

van het weekend hebben we ons eigen toch al prima vermaakt.
ook al was ik uitgevallen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back