Flip 260 cobra 1900kv 20amp zte naze32 acro 6x4.5 3s 2200mah Ik vlieg eigenlijk altijd in acro mode, maar ik zou graag angle mode goed voor elkaar hebben ivm nood geval. Eerst calibreer ik de naze32. In baseflight ziet het er goed uit. Maar eenmaal in de lucht drift hij 1 kant op. Er moet toch een gyro inzitten die voelt dat hij scheef hangt en zo tegen stuurt? Waarom werkt dat bij mij niet? Of zou je dan je gains moeten verhogen?
Level voor de Naze wil niet zeggen dat je voor de quad ook 100% level vliegt. Of door invloeden van propwash e.d. afdwaald Met ACC trim zet je een vaste stuur correctie in de Naze om zo driften tegen te gaan. Maar goed, afdwalen door de wind doet ie altijd dus je moet toch wel blijven sturen. Anders moet je er ook GPS aanhangen, die houd hem wel op zn plaats. Horizon is een combi van Acro en Angle mode. Vliegt level als je niets doet maar je kan hem doordrukken tot over de kop. Angle mode kan je in de programmering een maximale hellingshoek ingeven. Bv Code: set max_angle_inclination = 350 save Dat is dan een maximale hellingshoek van 35 graden Voor ACC Trim. (kan ook met de sticks gedaan worden, zie manual) Code: set acc_trim_pitch = 0 set acc_trim_roll = 0 save Dacht kleine getallen invoeren en een - voor de ene kant en zonder - de andere kant op bv -8 of 8 Met sticks programmeren is het wat makkelijker te overzien wat je doet. Was iets van half of volgas in disarmed mode en dan de stick waar je de correctie op wilt de juiste kant de hoek in drukken tot ie beept of lampje knippert ter bevestiging. Per beep/knipper is 1 maal een trim tikje. Gains verhogen wilt soms wel eens helpen. Hangt er van af waar je nu zit met de afstelling. Hogere gevoeligheid merkt ook meer beweging op.