Nieuw HPI Bullet vraagje??

Ik heb net een hpi bullet brushless st. Nu doe ik de accu eraan maar dan
begint de auto erg zenuwachtig te doen, vooral de voorwielen. Ze blijven een beetje heen en weer gaan, Ook reageert the throttle niet altijd.

Is het ook normaal dat de ventilator zo snel draait??

gr. vincent

p.s Ligt het gewoon aan de knopjes op de zender

Waarschijnlijk inderdaad gewoon the TH en ST trim instellingen.
Wel de antenne helemaal uitschuiven en de antenne van de ontvanger door het rietje boven de kap...

Opzich bevalt ie heel goed, ziet er erg gelikt uit. Ga morgen verder met
afstellen om eindelijk een stukje te kunnen rijden. Heb vanavond wat anders, jammer.

Is het ook normaal dat de ventilator zo snel draait??

Als je een 2S lipo of een 8,4 Nimh er in hebt zitten draaid de ventilator inderdaad redelijk hard, het is ook maar een klein ventilatortje, die moet redelijk hard draaien om ook maar iets te coolen. Als je er meer Volt aan hangt draaid hij eigenlijk te snel, voor even is dit niet erg. maar als je constant op 3S zou gaan rijden gaat ie vanzelf stuk

Ik heb nu een 7,4 nimh accu erin, maar ik neem aan dat als de ventilator
stuk gaat moet er wel een nieuwe in. Hij zal er niet voor niks zitten?

Ik kan ook negens de antenne kabel vinden???? iemand???

gr. vincent

Die zit aan de ontvanger.
Een klein vierkant kastje, daar zit als het goed is een draad aan.
Die doe je door een buisje Zodat hij rechtop komt te staan.
Waarschijnlijk zit hij in de zwarte box.

Laatst bewerkt:
Ja klopt, kabeltje gevonden. Maar nu zit ik met volgende probleem.

Ik ben echt een leek met dit spul, maar waar doe ik het kabeltje door en de antenne, waar moet die door, hij past nergens naast dat schroefdraadstuk?

gr. vinny

Zoek eens wat foto's op google, zul je vlug genoeg het zwarte rietje zien steken:
als de body voorzien is van een antennegat, is het volgens mij eenvoudig te vinden waar de antenne precies hoort (niettegenstaande de auto op de eigen website meestal zonder antenne afgebeeld wordt)

Kan het zoals op de foto, of is dit een eigen oplossing?

hpibulletstflux6.jpg

Laatst bewerkt:
Back