Hallo zal me in kort even voorstellen ik ben rick ben 25 jaar en kom uit Klazienaveen "drenhe" ik ben al tijdje hier aan het rondkijken op forum en julie leuke verhalen aan het lezen en tips en trucs en trok mij steeds meer aan om ook weer iets aan te schaffen onroad of offroad... 10 jaar geleden had ik ooit 2 paar autos van tamiya en een nitro auto maar dat lag meer stuk in de kast dan er plezier van was. nu toch weer de kriebels en heb me nu dan ook een offroad wagen gekocht eerst nu een electro auto zodat even weer het gevoel kan krijgen en wat kennis en evt het verder wil uitbereiden naar groter of nitro of wat dan ook,evt ook rijden bij een club of groep heb mij voor nu een LRP s10 blast bx2 aangeschaft brushed model. en rij daar nu al tijdje mee leuke wagen opzich en zonder enkel problemen. zijn hier evt nog meer mensen uit mijn omgeving die rijden en offroad en evt leuke plekken kennen??wie weet x ergens kunnen rijden of evt kennis kunnen delen. nu mijn eerste vraag mijn wagen gaat te langzaam vind ik wie kan mijn een goede set adviseren brushless compleet motor,ontvanger,batterij evt tandwiel? zo auto moet 80 kunnen halen zegt men.. groet rick
je ontvanger gaat geen invloed hebben op je snelheid de vertanding zou ik voor nu even afblijven. Voor brushless combo's en lipo accu's kun je op Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking kijken. mvg Tom
In en rond Klazienaveen is weinig te beleven wat RC betreft. Om je offroad uit te laten op een baantje zul je of naar Hoogeveen of naar Groningen (Circuit Real 80) moeten. In Hoogeveen rijden ze indoor in een sporthal (Info hierover moet je denk halen bij Romulco in Hollandsche Veld). Bij Real80 rijden ze in de wintermaanden vrijdag en zondagavond indoor en daar gaan ze ook serieus beginnen met een kunstgras buitenbaan naast het asfalt circuit.
Hier in Schoonebeek komen we ook wel eens bij elkaar om eens lekker te rijden. In mei hebben we een demo gehouden met ons clubje de euliebroesers en dat was zeer leuk om te doen en we kregen ook vele leuke reacties. Op dit moment staat het wat op een laag pitje maar je bent van harte welkom als we een keer weer gaan rijden. M.v.g. Mark
Hier een indoor filmpje van Real80 1AHV3eYWQdU[/media] offroad indoor promo2014 - YouTube En hier van Hoogeveen HKzJAKuEMRI[/media] gym nieuwe baan layoutmet romulco racing team - YouTube
oke wat jammer zeg hier weinig is in de buurt of dat er iemand toevallig al een leuke plek ontdekt heeft om vrij te rijden zal toch leuk zijn zo iets in deze buurt toch gerealiseerd kan worden baan/club haha maar bedankt zal is even info daar gaan opvragen ziet er leuk uit al op filmpjes en als julie rijden mark0126 dan zal ik zeker x vast wel x kunnen en mee zou willen doen
Volgende week woensdag gaan we met een aantal rijden op het circuit van real80 in Groningen. Je kunt mee als je wilt. M.v.g. Mark