Hallo allemaal, Ik ben van plan dit voorjaar een nieuwe kist aan te schaffen. De spanwijdte moet tussen 2m en 2,3m liggen en hij moet geschikt zijn voor een 50cc motor. Bedrag voor de kale kist moet liggen tussen de 200 en 400 euro. Nou vond ik zelf deze heel er mooi: DT-MODELLBAU - Extra 300 LHP Pro Extra 300 LHP Pro 991234-euro Is dit wat??? Of hebben jullie nog andere suggesties??? Groeten, Jetplane
Votec 322 "lxl" Fertigmodell 2,54m Ph ( 1 2) brandstof vliegtuigen. Kijk eens op dit draadje. Daar staan wat goede suggesties.
Ja staan inderdaad wat suggesties maar niet binnen mijn bedrag. Toch bedankt! Iemand nog andere suggesties of meningen over de kist?
Nee, geen idee of het wat is. Kist wordt ook verkocht door eurolight EuroLight - Fly First Class Voor 500 weet ik er nog wel 1 hele goede kist maar dat is buiten je budget......
Hallo allemaal, Ik heb toch nog is even in het draadje gekeken die erik1980 mij gelinkt had. Nou zag ik de 2,3m extra staan en die is maar 28 euries over mijn budget dus is nog te overwegen. Nou zag ik ook staan dat er 4 servo's op rol kunnen als er 4 op rol moeten heb je dan aan 6,5 kg per stuk genoeg??? Groeten, Jetplane
Ja dat kan ook maar ik heb nog 5 Digitale servo's liggen en het model is op 4 servo's voorbereid. Volgens mij moet dan 2x 6,5 kg per roer toch genoeg zijn?
een 50cc zal denk ik net te weinig zijn voor de lembeck... de velox is wel maf en zeer licht, leuk als bouwkit ook. prijzen lopen wel op als je alles erbij koopt. de lege kit prijs is wel niet zo heel veel
Als je de velox met electro vliegt, en dan twee F3A packs er instopt.. (2.3 kg aan Lipo's) dan zit je op 7.5Kg, en gaat ie best lekker strak.... ;-)
Ja maar ik zat zelf toch te denken aan de extra ik heb hier nog een 52cc motor liggen zou dit echt te licht zijn? Er word geadviseerd een da 50 dus zou dit toch genoeg moeten zijn?
Ja met een tuned pipe moet het volgens mij ook wel kunnen ik vind hem echt prachting! Wat is een beetje een goedkope tuned pipe?
Als je roeren dan natuurlijk niet beginnen te plooien, bij een knol ofzo moet je dat al niet gaan doen. (als je wat deftig wil vliegen).
Ik denk dat dat reuze meevalt (en je moet die servo natuurlijk niet aan het puntje van de vleugeltip zetten)
Afmetingen staan op de site van b.v.: Krumscheid: Untitled Document BMB: B M B - Schalldaempfer Systeme / Exhaust Systems made in Germany - Berlin MTW: MTW Schalldämpfer | Krümmer | Zubehör für den Modellbau Om er maar eens een paar te noemen.