hoi,, ik zou graag een nieuwe rc auto willen. budget is:400€ heb al een savage dus geen monstertrucks. ik zou niet weten of ik voor on-road zo gaan of off-road bij ofroad wil ik alleen buggy's of truggy heb al gedacht aan een thunder-tiger eb4 sports2 thanks
ik kan ook daarop kijken. dit brengt mij zelf niks verder. ik bedoel geef mij u mening van een autotje. ik vraag aan kenners die met zo'n dingen rijden. zij weten wat de mankementen zijn en niet.. hoe ze rijden en ect.. mvg
Dus jij wilt graag de mening horen van kenners / ervaringsdeskundigen, over de voor- en nadelen van een tot nog toe onbekende auto?
Voor een goed advies ben je te vaag, je zal toch eerst moeten aangeven wat voor type auto..onroad of offroad en als je voor offroad kies buggy of truggy, formaat 1:8 of 1:10 is ook wel handig.
Leg dan eens uit waarom wij het voor je moeten beslissen? Uiteindelijk ben jij degene die er mee moet spelen en lijkt het mij dat jij dan ook degene moet zijn die het moet beslissen. Belangrijk in je keuze moet zijn hoe je aan je onderdelen komt want een auto kopen kan je op iedere hoek maar een goede support is altijd een 2e vraag. Maar onroad.... Kyosho Inferno GT iets?
heb je de zoekfunctie al gebruikt om te zoeken op gebruikerservaringen?? denk dat je dan al heel snel info over bepaalde auto's die momenteel goed in de markt liggen zult vinden..
Ga dan naar een lokale modelbouwshop en laat je goed informeren. Kijk wat ze daar hebben en of er genoeg reserve onderdelen er voor dat model te krijgen zijn. M.v.g. Mark
Ikzelf ben heeel tevreden van mijn onroad 1/8 inferno GT2 van kyosho. Rijdt zo stabiel als een boot en toch wendbaar, is makkelijk te rijden ook op iets ruwere ondergrond. Sterk, snel krachtig en heeft zelfde opbouw als de inferno Truggy van kyosho. je koopt hem best via UK, goekoper. waar voor zijn geld ps en er bestaat een geweldig goed forum over: kyosho inferno GT en leuke filmpjes [media=youtube]dbwloixkids[/media] [media=youtube]H19VaCVGq80[/media] ..... gtz sven