Hebben jullie deze kist al gezien? Wat vinden jullie ervan? HobbyKing Online R/C Hobby Store : FPVRaptor Composite 1600mm (PNF)
Als jij met dat vliegtuig en je leuke hoedje aankomt op het veld roel, zal ik je toch wel even moeten spreken over wat mooi is en wat niet. Vind deze kist echt spuuglelijk.
Mooi of niet mooi. Als het konfortabel vliegt, waarom dan niet. En Roel, steek gewoon een zonnebloem op je hoed, niemand die nog over je toestel praat. Johan.
hehehe, maar even zonder gekheid, ik zit er ook serieus over na te denken om er 1 aan te schaffen. Het design lonkt me namelijk wel.. vooral ook de betere plaatsing qua electronica tov de ez*
Je kan beter rechte vleugels hebben Als je een goede kist wil hebben moet je de alulah 2m kopen van blue falcon Als beginners kist is de HK kist niet verkeerd denk ik.
Mooi vliegend toestelletje. De handlaunsch vond ik maar niets, eventjes over de dalletjes schuren. Maar toen ik de locatie zag verbaasde mij dit niet, die kade doemt meer op in filmpjes. Kan er niet meer van zeggen dat deze lui goed zijn op gebied van heli, op gebied van vliegtuigjes moeten ze nog veel leren, dit toestel is opgevat als motorzwever, waarom dan continu op volgas? Dacht dat het de bedoeling was om het toestel op hoogte te brengen en op zoek te gaan naar thermiek om vluchten van 30min. te maken en langer. Om met deze snelheid over de runway te scheren zijn er andere toestellen. Maar ja, misschien heb ik een gans andere opvatting over modelvliegen, de tijd heeft dan ook 30 jaar stilgestaan voor mij. Johan.
hi ben nog niet echt overtuigd op 3.30 min van het filmpje gooit i het gas er op kist wordt flink omlaag gedrukt net mijn oude easy star met 400 watt motor wat vinden de toppers hier van?????? rob
Een FPV kist vereist. Snelheid goede vlieg eigenschappen Een mogelijkheid om te zweven. Veel laadruimte. 1,5 meter ruimte tussen ontvanger en zender. (Het liefst in de vleugels) Veel accus 5A plus Dus je zit al gauw aan een 2 meter kist. De Voyager deed het ook redelijk goed. maar de stijgt niet met 5A De Cardinal is weer te lief en rolt niet. De Yak54 is veel te ruw en is te snel leeg. Ik denk dat de Alulah 2M een hele goede allrounder wordt. Hij is bijna klaar
Had het toestel al een tijdje op het oog. Volgens Sander is het niets en ook op rcgroups zijn de recensies niet geweldig. Ben benieuwd of het retail model de verbeteringen heeft. Verder schijnt de 2m versie beter te vliegen.
Het ligt er ook aan wat je vliegstijl is natuurlijk . Ik zelf vond mijn ez zonder ailerons beter vliegen dan het hok wat ik gemaakt heb met ailerons en rechte vleugels . Een 2cell 5000mah accu en een 2000tpv motor . Je kunt dan best een 10 km rond fladderen en nog wat over hebben .
Als ik een lelijk vliegtuig wil dan bouw ik er zelf wel 1. Kost stukken minder en vlieg wellicht beter. Noemen ze het een FPV kist moet je nog zonder canopy vliegen. En wrom kunnen die gasten allemaal niet fatsoenlijk vliegen. Die flight test gasten van HK ook, die vliegen alles in de prak. Nou lekker test team heb je dan.
Er is ook een twee meter versie van deze Raptor. BigNose13 heeft deze getest (in drie filmpjes) op het RC-groeps forum. Conclusie: niet geweldig. link1: The FPV RAPTOR on Vimeo link2: FPV Raptor Build on Vimeo link3: Proper Maiden and Conclusion of the FPVRaptor on Vimeo groet Fransbr (spongebob)