hallo allemaal , ik ben nieuw hier ! mijn naam is Dave en ben 19 jaar ben verspaner van beroep bouw oude zundapp's en klus veel aan mijn Opeltje c kadett coupe. ik doe al vanaf mijn 6e aan modelautos samen met mijn vader .. na 2 jaar niet gereden te hebben met de autos en ik al 3 maanden ziek thuis zit en mij verveelde gin ik eens kijken in een modelbouw winkel voor een leuke bouwdoos of iets anders ! toevallig hadden ze daar een Solo pro v2 in de aanbieding , die heb ik gekocht en daar vlieg ik nu een dikke maand mee , ik heb t vliegen goed onder de knie nu en heb tot nu toe nog niets stuk gevlogen ! ik ben daarom ook opzoek naar een helicopter die ik BUITEN lekker kan vliegen met een briesje wind want we wonen tenslotte in Holland he ! het liefst een bouwdoos , ik ben zelf erg handig en kan vanalles zelf maken dus dat lijkt mij het leukst, om zelf een mooie heli te bouwen! ik heb al een tijd zitten zoeken maar ik kom er niet uit , ik wil niet teveel geld uitgeven en het liefst een compleet pakketje kopen met gyro blabla. ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen ! Groetjes Dave
Beste Dave, Het hangt sterk af van wat ongeveer je budget is in deze situatie. De een bedoeld met "niet teveel" 100 euro, de ander 1000...... Ik kan in ieder geval aanraden om eens te kijken voor een Align Trex. Een goed betaalbare variant hiervan is de 450, alhoewel deze natuurlijk lang niet de windbestendigheid heeft van bijvoorbeeld een 600 size (mocht je budget dit toelaten, dan kan ik deze sterk aanraden). Hier nog een link naar een engelse winkel waar ik erg veel mensen positief over heb gehoord, ook dankzij de prijs => >> Link << Deze winkel heeft zelfs complete sets van align waar de zender al bij zit => >> Link << Je kunt natuurlijk ook wat rustiger aandoen en eerst bijvoorbeeld een grotere fixed pitch heli kopen, al zal het dan nog steeds lastig zijn om "lekker" te vliegen bij iets meer wind. Groetjes, Andries