RS4 RTR EVO: Wijzigingen: Nieuwe motor: HPI T15 2Naald Carb GEEN trekstarter meer , maar rotostart 2Speed transmisie Het chassis is niet veel aangepast. De auto wordt geleverd met Verchroomde velgen D-Compound X Pattern banden. Er zit een grotere Voorbumper op. 'Beloofde' Snelheid : 70km/u+ Nitro MT2: IN deze auto zit eveneens een HPI T15,2Naald Carb en ook rotostart! Grootste veranderingen: Grotere Shocks,2.5MM Aluminium Chassis,Sterkere Tandwielen.Verwijderbare 'Radio Tray'. Beloofde snelheid : 66km/u
als je ff stukje terug kijkt in de post history is dit topic al is geweest. http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4272 http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4406
nee laat maar staan, ik ga eens mijn mening zeggen over die 2 auto's die je gepost hebt: als je eens goed kijkt en vergelijkt is de nieuwe MT evo een verzwaarde versie van de RS4 evo, de motor is hetzelfde, het chassis zal ook niet veel verschillen en de radioplaat is ook juist hetzelfde!!! nou dat is mijn mening laat eens weten wat julie ervan denken :wink:
de chassis plaat is idd niet veel anders de radio plaat is anders maar ook niet heel veel. ik heb een keer alle dingen vergeleken en er is toch een hoop het zelfde.
Nee vind ik nu ook , er is bij BEIDE modellen..bijna alleen in de aandrijflijn veranderd(motor enz.) En nog wat kleine dingentjes
ik wil zo'n MT gaan kopen want heb nu alleen nog maar een hpi sprintje maar weet niet of dit een goede wagen is om echt me te bashen kunnen jullie mij daar nij helpen
Ik zelf vind de MT niet echt een bash wagen. het is eigenlijk gewoon een rs4 met grote wielen en verlengde schokkers. ik denk niet dat het echt een degelijke wagen is.
Nou, de MT is zeker wel een leuke wagen , maar om te bashen ? Nee dat denk ik niet! Ik denk dat deze wagen goed is om gewoon te crossen op circuits (Offroads)
Voor alle duidelijkheid, de RS4 3 is uit de MT ontstaan! Het is dus geen RS4 3 met verlengde draagarmen en andere schokbrekers, maar de RS4 3 is juist een MT met smallere draagarmen en kleinere schokbrekers :twisted: Er zijn nog een heel aantal andere dingen anders, zoals de overbrenging, maar de aandrijving is voor de rest hetzelfde. De wagen is naar mijn mening een zeer goede auto om lekker mee te bashen. Ik heb zelf de Nitro Rush van HPI. Dat is als het ware het broertje van de MT met 2WD in plaats van 4WD. Loopt ook heel erg goed (met Picco motor :lol: ).
Niet dezelfde overbrenging, wel dezelfde opbouw van de aandrijflijn. Een tweebak is inderdaad te krijgen, maar die verschilt van die van de RS4 3. kijk ook eens op www.hpieurope.com daar staan alle optiedelen ook.
k kan alleen niet helemaal opmaken of dit nu een goede wagen is om mee te bashen want de meningen zijn beetje verdeeld :lol: maar weet nu zkkr dat ik een MT ga kopen :twisted: want in duitsland zijn ze f*cking goed koop 8)